Koenn Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Bij mta sa krijg ik als ik wil connecten met een server te zien verfifying client .. en dan client verification failed.. dus kan ik niet in een level.. weet iemand hoe dit op gelost kan worden alvast bedankt Reageren
Scarify Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Waarschijnlijk heb je een mod erop staan, ik had noobmode, en heb dus ff GTA:SA apart moeten instaleren voor Reageren
.Sharingan Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 (bewerkt) ik heb nu een clean Main.scm ... hij doet het nog steeds niet ! *EDIT hij werkt ... geuninstalled Bewerkt: 23 januari 2006 door Tales Reageren
W3sl3y Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Hey koenn, heb ik niet samen met jou gespeeld gister? Ik heb precies hetzelfde probleem... Gewoon alle mods eraf? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 ik had SA opnieuwe geistalled ! Reageren
Roderickbond Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Ik denk dat je San Andreas in een nieuwe map moet instaleren!!!,, ben ik nu mee bezig!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.