JB940 Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 kweet ff nie hoe de missie heet maar als ik die hydra gestolen heb(militaire boot) kan ik die bote en vliegtuigwe nie uit de lucht/water hale Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 (bewerkt) Waarschijnlijk heb je het over de missie Vertical Bird. Je moet eerst naar die boten toe vliegen, daarna houd je spatie in en druk je op CTRL. Als de Hydra zijn doel zoekt met spatie, wacht dan even totdat de zoeker rood is ipv groen. Dan zal hij uitzichzelf de kogel schieten. Als je niet weet hoe de besturing van de Hydra gaat, dan kun je hem hieronder zien. Tips: Als je bij de boten bent aangekomen en je hebt de vijandelijke Hydra's uit de lucht geschoten kun je de Hydra dicht bij de boten landen. Stap dan uit en schiet de boten kapot. Stap daarna weer in de Hydra en vlieg terug. Besturing Hydra: Hydra PC W=Omhoog S=Omlaag A=Rol naar links D=Rol naar Rechts Q=Achterroer naar links E=Achterroer naar Rechts 8=Stuwraketten naar Achteren 2=Stuwraketten Omlaag +=Wielen intrekken. Hydra PS2 X=Omhoog Vierkantje=Omlaag Linker joystick links=Rol naar links Linker joystick rechts=Rol naar Rechts L2=Achterroer naar links R2=Achterroer naar Rechts Rechter joystick ongeveer 3 sec. naar voren=Stuwraketten naar Achteren Rechter joystick ongeveer 3 sec. naar achterern=Stuwraketten Omlaag L3=Wielen intrekken. Hier (klik) kun je de hele missie beschrijving zien, als je het doorleest snap je het waarschijnlijk al stukken beter. Er is een makkelijke versie en de moeilijke versie, welke je het leukste lijkt kun je proberen. Succes Bewerkt: 23 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Als je begint in het vliegtuig hou de helicopter stand zodra je wordt aangevallen blijf rustig staan dus ik bedoel niet bewegen ehalve als je neerstort ga dan opstijgen richt op de andere hydra,s en schiet ze neer ga nu vliegen naar de boten in de helicopter stand dit duurt een tijdje maar je gaat niet dood als je vlakbij de boten bent richten en vuren zodra ze kapot zijn ga dan in vliegtuig stand en vlieg naar je vliegveld.En als je hem echt niet kan halen en je hebt hem op de pc doe dan een save game aanvraag in dat forum. Reageren
megamaggot Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Waarschijnlijk heb je het over de missie Vertical Bird. Je moet eerst naar die boten toe vliegen, daarna houd je spatie in en druk je op CTRL. Als de Hydra zijn doel zoekt met spatie, wacht dan even totdat de zoeker rood is ipv groen. Dan zal hij uitzichzelf de kogel schieten. Als je niet weet hoe de besturing van de Hydra gaat, dan kun je hem hieronder zien.Tips: Als je bij de boten bent aangekomen en je hebt de vijandelijke Hydra's uit de lucht geschoten kun je de Hydra dicht bij de boten landen. Stap dan uit en schiet de boten kapot. Stap daarna weer in de Hydra en vlieg terug. Besturing Hydra: Hydra PC W=Omhoog S=Omlaag A=Rol naar links D=Rol naar Rechts Q=Achterroer naar links E=Achterroer naar Rechts 8=Stuwraketten naar Achteren 2=Stuwraketten Omlaag +=Wielen intrekken. Hydra PS2 X=Omhoog Vierkantje=Omlaag Linker joystick links=Rol naar links Linker joystick rechts=Rol naar Rechts L2=Achterroer naar links R2=Achterroer naar Rechts Rechter joystick ongeveer 3 sec. naar voren=Stuwraketten naar Achteren Rechter joystick ongeveer 3 sec. naar achterern=Stuwraketten Omlaag L3=Wielen intrekken. Hier (klik) kun je de hele missie beschrijving zien, als je het doorleest snap je het waarschijnlijk al stukken beter. Er is een makkelijke versie en de moeilijke versie, welke je het leukste lijkt kun je proberen. Succes Ik denk dat er een foutje in je tekst staat ruurd31 om de wielen in te trekken voor de ps2 moet je op R3 drukken en niet op L3.ik weet zeker dat het R3 is want ik heb nog niet met de controls zitten kloojen. greetz Reageren
ASPHALT Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Ja het is inderdaat R3 i.p.v. L3 Toevoeging: O = Torpedo L1= Raketten Reageren
Dinkydau Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Als je de hydra hebt gestolen dan moet je maar eens onder een brug gaan staan. De andere hydra's vliegen tegen de palen van de brug aan. Da's nog makkelijker. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.