jaah90 Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 In het forum : http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=14709 staat: Texturen: -Texturen is simpelweg het aanpassen van een plaatje in GTA. Dit is daarom ook geen moeilijke vorm van modden. Je kan met Texturen bijvoorbeeld een plaatje op een groot bord vervangen door je eigen plaatje. Nu is natuurlijk de grote vraag, hoe doe ik dit dan precies? Wat moet ik doen in handling.cfg? wat zijn de maten:P? moet ik wat in stukjes knippen? kan het gewoon .jpg zij enz. enz enz. Ik weet het, het is een n00b vraag. mvg Jaah90 Reageren
Upstream Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Geen enkele vraag is een n00b vraag We hebben een master tutorial list waar alle tutorials instaan, dus ook van texturen. Deze gaat erover en deze ook Je kan inderdaad gewoon een plaatje eruit halen, en dan met paint bewerken. Opslaan als bmp en weer in gta zetten. Lees de tutorials die ik heb gegeven maar goed door. Daar staat het allemaal heel goed uitgelegd. Reageren
jaah90 Geplaatst: 23 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Ik heb in de Textures Master list gekeken, maar ik zie geen naam van de texture van een grot bod [bijv. bij de snelweg bij Grove Street] het editen lukt allemaal wel, ik ben erg goed in PS, het enige wat ik dus nog moet weten is de naam van dat texture. BTW, DMWTM30, Hartelijk dank Reageren
Upstream Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Hier kan je de namen van vele textures vinden. Hopelijk zit degene die jij bedoelt erbij . Reageren
Wazuup Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Dit heeft absoluut niks te maken met de handling.cfg. Dat is voor de handling van auto's in het spel. Dat wist je zelf toch ook? Want daar had je al eent topic over geopend. Greetz Wazuup Reageren
jaah90 Geplaatst: 23 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 ja klopt, ik haal die 2 door elkaar. Heb ik wel vaker met al die bestanden, ben de laatste tijd sa nogal aan het modden met maps enz enz Greetz jaah90 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.