Sh Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Even over dat Import/Export.. Ik heb een patriot gestolen bij de easter basin (politie afgeschud) en daar rijd ik nu mee rond bij de easterbay docks (twee gele hijskranen) Zover ben ik.. Maar wat nu? Hoe import/export ik het ofzo? B.v.D Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Even over dat Import/Export..Ik heb een patriot gestolen bij de easter basin (politie afgeschud) en daar rijd ik nu mee rond bij de easterbay docks (twee gele hijskranen) Zover ben ik.. Maar wat nu? Hoe import/export ik het ofzo? B.v.D Je hebt toch de derde missie van Wang cars gedaan dan kan je import en export doen je moet de auto die je moet afleveren bij de hijskraan waar je de derde missie van wang cars hebt gedaan zet auto bij het spoor ga in de hijskraan til de auto op en zet hem op het schip. Reageren
Sh Geplaatst: 23 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Even over dat Import/Export.. Ik heb een patriot gestolen bij de easter basin (politie afgeschud) en daar rijd ik nu mee rond bij de easterbay docks (twee gele hijskranen) Zover ben ik.. Maar wat nu? Hoe import/export ik het ofzo? B.v.D Je hebt toch de derde missie van Wang cars gedaan dan kan je import en export doen je moet de auto die je moet afleveren bij de hijskraan waar je de derde missie van wang cars hebt gedaan zet auto bij het spoor ga in de hijskraan til de auto op en zet hem op het schip. Hoe weet ik of ik wang cars heb gedaan? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 (bewerkt) Ik heb een patriot gestolen bij de easter basin (politie afgeschud) en daar rijd ik nu mee rond bij de easterbay docks (twee gele hijskranen)Zover ben ik.. Maar wat nu? Hoe import/export ik het ofzo? Je moet nu de Patriot ergens neerzetten, ga dan in de kraan zitten. Je moet hem nu oppakken met de kraan en in de rode marker op het schip neerzetten. Dan krijg je geld, als de auto onbeschadigd is krijg je meer geld dan dat hij beschadigd is. Nu wordt de auto op het schoolbord doorgestreept en kun je de volgende ophalen. Hoe weet ik of ik wang cars heb gedaan? Daarvoor moet je eerst de autoschool uitspelen, als je die uitgespeeld hebt moet je wachten totdat je de missie Ya Ka Boom hebt gehaald, daarna ga je naar het derde eiland. Dan zal je een telefoontje krijgen van Cesar en verschijnt er CV op de radar. Nu kun je Wang Cars kopen en de missies doen.Zie ook de GTA:SA FAQ, die kun je hier (klik) vinden. Bewerkt: 23 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 (bewerkt) Shooter je weet toch vlakbij je garage is een huis dat is Wang cars als daar een geldmeter voorstaat heb je de missie,s gehaald hoe wang cars vrij te spelen staat in de faq van het San Andreas forum. Bewerkt: 23 januari 2006 door gta-liefhebber Reageren
Sh Geplaatst: 23 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Ik heb een patriot gestolen bij de easter basin (politie afgeschud) en daar rijd ik nu mee rond bij de easterbay docks (twee gele hijskranen) Zover ben ik.. Maar wat nu? Hoe import/export ik het ofzo? Je moet nu de Patriot ergens neerzetten, ga dan in de kraan zitten. Je moet hem nu oppakken met de kraan en in de rode marker op het schip neerzetten. Dan krijg je geld, als de auto onbeschadigd is krijg je meer geld dan dat hij beschadigd is. Nu wordt de auto op het schoolbord doorgestreept en kun je de volgende ophalen. Dat is toch die kraan bij easter bay docks he? Bij dat schip? Btw, Ik zie nergens dat ik erin kan Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 (bewerkt) Klopt, hij staat er bij dat containerschip. Dat is inderdaad die gele kraan. Stap dan even in de rode marker en zet de wagen op het schip (lees de post hierboven ook even, bevat stikvol informatie). Kijk ook eens in de FAQ (klik, om er naartoe te gaan)!! Bewerkt: 23 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 (bewerkt) Er staat en rode marker bij de kraan als je erin staat druk dan op het knopje waar je noormaal de auto ingaat. Bewerkt: 23 januari 2006 door gta-liefhebber Reageren
De Huib Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 dan zul je nog wel nix kunnen exporteren nog ff wachten dus tot je wang cars hebt gekocht en uitgespeeld Reageren
Sh Geplaatst: 23 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 dan zul je nog wel nix kunnen exporteren nog ff wachten dus tot je wang cars hebt gekocht en uitgespeeld Ik heb al alle missies gedaan (naar mijn weten) (ben al voorbij de missie end of the line dus) Alleen wat me opvalt schuin tegenover mij gargage in San Fierro , zie ik de wang cars, zon blauw huisje (wat bij huizen normaal groen is) maar ik kan het niet kopen Ligt het daaraan? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 (bewerkt) Shooter het staat allemaal in de faq dit is al zo vaak gezegt maar ik help je wel je moet de rijschool hebben gehaald.En dat blauwe huisje betekent dat je het niet kan kopen. Bewerkt: 23 januari 2006 door gta-liefhebber Reageren
Sh Geplaatst: 23 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Shooter het staat allemaal in de faq dit is al zo vaak gezegt maar ik help je wel je moet de rijschool hebben gehaald.En dat blauwe huisje betekent dat je het niet kan kopen. oke goed, ben bezig met de rijschool maar hulp gevraagd bij wheelie wheave Al duizend keer geprobeert. Ik heb hem op de xbox(voor de besturing miss) Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 (bewerkt) Je kan Xboxgta een pm sturen hij heeft Sa ook op de Xbox. Bewerkt: 24 januari 2006 door gta-liefhebber Reageren
XboxGta Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Je moet tegen het rampje rijden zodat je op je zijkant 'sliert' Veel besturing is er niet aan, gewoon gas geven met rechter trekker en dan hem in evenwicht houden met de linker analoge stick Ik denk dat jij telkens terug op je 4 wielen valt, maar je moet je proberen in evenwicht houden Nog veel geluk, XboxGta Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Je rijdt dan naar die ramp toe en gaat er met 2 wielen overheen, maar dan moet je niet het gas inhouden. Laat het gas los terwijl je in de lucht bent en draai dan. Het gaat namelijk veel beter als je het gas loslaat terwijl je in de lucht bent. Veel succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.