Jump to content

Minimaal instellingen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil graag gta San Andreas kopen,en mijn computer voldoet ruim aan de systeemeisen ,alleen mijn videokaart niet.Die is slechts 32 MB.(32MB HP NVIDEA Geforce II 32 bit color Direct-X 9.0)Maar is het wel mogelijk om gta san andreas te spelen als je alle graphics en de resolutie op minimaal zet???

Ik heb wel de goeie direct-X versie en gta3 en Vice City draaien perfect met maximale instellingen.

Dit wil ik eerst ff weten voor dat ik eurie's over de balk smijt voor GTA SA.

Geplaatst:

ik denk zelf dat je ze nog wel iets hoger kan zetten

voor wat je nodig hebt moet je ff kijken op walktrouw

Geplaatst:

Hey welkom op het forum. :cya:

Dit topic hoort inderdaad thuis in het andere subfora 'GTA SA hardware problemen'. Maar dat is nu niet zo erg sinds je hier nieuw bent.

Hier kan je de minimale systeemeisen vinden van GTA SA: http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...as_Systeemeisen

Zoals je daar kan zien, heb je een videokaart nodig van minstens 64 MB, dus er is veel kans dat je spel gaat schokken. Ik kan je dus best aanraden om een nieuwe videokaart te kopen, tegenwoordig heb je al een hele goede voor 50 euro. GTA SA is het zeker waard, het is een topgame. ;)

Geplaatst:

ik had goeie zin heb ff voor je gezocht

dizze kun je dit in niet verplaatsen naar hardware

Minimale systeemeisen

* Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor

* Geheugen: 256MB RAM

* DVD-Speler: 8x DVD-ROM

* Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte

* Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter)

* Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card

* Toetsenbord & muis

* Windows 2000 of nieuwer

Aanbevolen systeemeisen

* Processor: Intel Pentium 4 of AMD Athlon XP processor (of beter)

* Geheugen: 384(of meer) MB

* DVD-speler: 16x DVD-ROM

* Harddisk: 4.7 GB aan vrije ruimte

* Videokaart: 128(of meer)MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" of beter)

* Geluidskaart: DirectX 9 compatible Surround Sound Card

* Toetsenbord & muis

* Windows 2000 of nieuwer

Extra's

* Als extra kan je ook nog een Game pad met 2 assen gebruiken(via USB of Joystick port).

Geplaatst:

Je moet toch een nieuwe videokaart hebben, ik weet hoe duur ze zijn (ik zat laatst met hetzelfde probleem) maar toen kocht mijn vader een nieuwe multimedia PC en waren mijn zorgen voorbij...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...