DjP.P Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 laggen topich ik heb wel heel veel gta sa filmpjes waar kan ik die filmpjes gratis uploaden????? ik heb een paar mooien!!!!!!!! met een beetje storielijn! Reageren
RTS Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 laggen topich ik heb wel heel veel gta sa filmpjes waar kan ik die filmpjes gratis uploaden?????ik heb een paar mooien!!!!!!!! met een beetje storielijn! http://www.youtube.com Reageren
DjP.P Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 (bewerkt) eeen vraag kan je meer de re ponts start poins???? hoe?? doe?? je?? dat???? en ik heb er bijna eentje al klaar!@!!!! >>> Door RTS: Volgende keer niet meer dubbelposten! Post verwijderd<<< Bewerkt: 20 februari 2007 door RTS Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Toch maar weer eens een plaatje in dit topic : Er gebeuren vreemde dingen in de Mr. Green Server... Nuke[NL] Reageren
DjP.P Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 uum sorry ik raak weer off topich!! hoe doe je tijd bij ju race?? Reageren
Argon Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Ik was een tijdje geleden men pc nog eens aan het opruimen en toen had ik gezien dat ik nog een paar mooie screenshots had staan in de MTA map bij deze post ik ze: Deze is al heel oud (half jaar om precies te zijn) en dit was toen we met een paar mensen van mijn clan (UG) aan het spelen waren. Deze is wel lachen, en wel close. Deze is ook genomen in een map van mij en ook wel heel mooi. (De map begint op de hoogste toren van Los Santos en van daar spring je naar beneden op andere torens. ) Dit is ook wel een mooie screen van een toren vol met rotsblokken (mijn map ) die allemaal uit de toren rollen en het is dan de bedoeling dat je op een stuk schuine weg kan blijven. Reageren
mrtuning Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 mag ook van gta vc? zo ja Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Ik vind deze bug wel leuk om te posten.. Reageren
repsollenny Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Hier zij enkel van de mijne. Reageren
Simbad De Zeeman Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 (bewerkt) Oh het is hier aardig dood denk ik, maar ik dump hier wat screenshots. Mijn eigen auto: In de badkamer van mijn 1e huisje. Bewerkt: 1 juli 2008 door Simbad De Zeeman Reageren
GtaGekkerd Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Oh het is hier aardig dood denk ik, maar ik dump hier wat screenshots. Simbad waneer gaat je server weer open? Reageren
TheGreenKillers Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Ik heb nog een paara mooien pictures uit een zombie server dat was wel leuk Mmmm... gelukkig sta ik op het dak. Nog meer zombies? Captain je moet nu wel gaan rennen hoor Dit overleef je denk ik niet. Ik zal maar gaan vluchten denk ik... Reageren
Basssss Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 Ik verveelde me dus ging eventjes MTA'en: Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 5 september 2011 Rapport Geplaatst: 5 september 2011 (bewerkt) Hey, Sinds MTA een nieuwe versie heeft kan je je kleur van je voertuig helemaal maken zoals jij het wilt. En er is ook een optie om je voertuig sneller, lager, hoger enz enz te maken. Dat heb ik gedaan met een NRG-500. Is hij niet cool? MTA is nu echt een aanrader om te spelen. Zeker met hun nieuwe opties van voertuigen tunen. Hieronder nog meer voertuigen Ik ga proberen nog meer screens te maken van voertuigen. Groetjes Kevin Bewerkt: 5 september 2011 door android Reageren
YouDieToday Geplaatst: 24 juli 2012 Rapport Geplaatst: 24 juli 2012 Dit topic zou veel meer posts moeten krijgen Hier ik en een vriend van mij, F-22, in een rpg server F-22 had zijn auto in m'n heli vastgereden, maar ik kreeg hem wel los! Hier rij ik met Metal_Jack achterop, en kom per toeval F-22 tegen ^^ Met de invoer van de "b" functie, had ik een manier gevonden om op m'n dak te rijden Naast me zie je ex-clanmaten van mij, Tjong en Rewenton. Iemand die niet bevoegd was om die ruimte te betreden had het gedaan wanneer iemand die wél bevoegd was naar binnen ging. Gevolg: Hij zat klem tussen het hek, en de bevoegde verliet de server en liet hem en z'n splinternieuwe bus stikken Effe stuntje gedaan: Campen bij een spawnpoint Like a boss.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.