ballas Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 ik wil de 100% halen dus ga ik de mount chilliad challenges maar eens doen. maar ik kan gewoon niet winnen! ik ben nog altijd bij de eerste maar het lukt gewoonweg niet! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 (bewerkt) Deze missie is redelijk moeilijk, probeer rustig te fietsen. Als je op rechte stukken bent gan dan heel hard fietsen probeer dan de voorsprong te behouden of over te nemen, en in de bochten moet je heel rustig doen. Deze Challanges vind ik zelf ook heel moeilijk, maar ze zijn wel haalbaar. Als je perongelijk van het fietspad affietst wordt je opnieuw gespawnt of de berg, dus de missie gaat dan niet mislukken. Meer tips zijn er niet zoveel alleen deze: veel oefenen werkt ook. Bewerkt: 23 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
quinton Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 ik wil de 100% halen dus ga ik de mount chilliad challenges maar eens doen.maar ik kan gewoon niet winnen! ik ben nog altijd bij de eerste maar het lukt gewoonweg niet! je kunt net voor de finish stoppen en de tegenstanders op een afstand met een sniper doden. je zult zien dat je steeds als je er 1 dood je een plaats omhoog gaat. als je 1ste staat moet je gewoon door de finishlijn gaan. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Je kunt net voor de finish stoppen en de tegenstanders op een afstand met een sniper doden.je zult zien dat je steeds als je er 1 dood je een plaats omhoog gaat. als je 1ste staat moet je gewoon door de finishlijn gaan. Helaas gaat dat niet, je kunt ook mensen vanaf de fiets dood schieten. Als je dat doet zul je gediskwalificeerd worden, daarna gaat de missie automatisch "Failled". Dus kun je de missie niet halen, en als je toch als eerste bij de finishlijn bent kun je beter doorfietsen in de plaats van ze dood schieten . Reageren
Damos Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Om heel snel te kunnen fietsen moet je snel achter elkaar w indrukken en je moet wel een goede stamina hebben die krijg je door te fietsen en telopen of in de gym. Reageren
ogloc_00 Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 een goeie tip doe die fiets silk op je hoogs door veel te fietsen fiets rustig door de bochten en op laaste stuk sprinten maar Reageren
quinton Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Je kunt net voor de finish stoppen en de tegenstanders op een afstand met een sniper doden. je zult zien dat je steeds als je er 1 dood je een plaats omhoog gaat. als je 1ste staat moet je gewoon door de finishlijn gaan. Helaas gaat dat niet, je kunt ook mensen vanaf de fiets dood schieten. Als je dat doet zul je gediskwalificeerd worden, daarna gaat de missie automatisch "Failled". Dus kun je de missie niet halen, en als je toch als eerste bij de finishlijn bent kun je beter doorfietsen in de plaats van ze dood schieten . dit kan cker wel want ik heb het zelf gedaan!!! je moet er alleen voor zorgen dat de tegenstanders de finish al hebben gehaald . Reageren
Giorgo Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Ja hoor. Dit kan zeker voor de finsih houd wel een grote afstand en sniper ze neer. Je moet dit wel zeker met een sniper doen maar het lukt wel. Maar je moet dan wel om de tijd eens terug op je fiets stappen anders is je tijd op maar dit gaat echt wel. Ruurd, jij bedoelt om vanaf je fiets met een Uzi te schieten dit gaat niet maar met een sniper degelijk wel. ------------ Nog veel speelplezier Ballas. ____________ Giorgo Reageren
ogloc_00 Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 dat is minder leuk je kan het op egte manier doen gewoon vaak broberen moets ik ook en in de bochten geen snelhijd maken want dan gaat ales fout Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.