Slyder Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Hallo, Even een vraagje tussendoor over savegames. Ik ben nog maar met het begin bezig van SA (PC versie), maar ik zie overal 100% savegames. Ik heb zo'n 100% savegame gedownload en in de goede map gezet (user files), maar als ik het spel dan speel moet ik weer helemaal bij het begin beginnen (op de fiets) Hoe kan dit?
Dizzee Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Dat komt omdat jij V2 van SA gebruikt en die 100% savegames zijn aangemaakt met een V1 van San Andreas en die werken dus niet. In de bijlage zitten de script.img en main.scm van v1. Je moet die files vervangen met de files die in de map C:/.../GTA San Andreas/Data/Script zitten. Dan zouden die 100% savegames het moeten doen. Let wel op; maak wel eerst een backup van de originele files die in de Script-map zitten. Je zal nu wel niet meer je andere savegames kunnen laden, omdat die met V2 van SA zijn gespeeld.
Slyder Geplaatst: 23 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Ik heb het geprobeerd en het werkt ook niet zoals jij het zegt. Hoe weet jij eigenlijk dat ik V2 gebruik? (Zomaar een vraag)
Dizzee Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Omdat dat altijd gebeurt met V1 savegames als V2 gebruikers van SA die savegames willen laden, het begint altijd terug bij de beginmissie. Spijtig dat het niet lukt, andersom namelijk wel. Er zal niks anders op zitten of een V2 100% savegame te zoeken.
Recommended Posts