Damos Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Hallo ik heb mijn gta sa geinstalleerd op de laptop alles werkte perfect tot het opstarten toe hij naar het menu ging stopte het spel ligt dit aan de 3d kaart? Reageren
[not verified] Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Het is te zien hoe sterk je laptop is Geef je specs eens Reageren
X-TX Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Ja, ligt het aan mijn 3D kaart. Hoe kunnen wij weten welke je hebt. Bovendien moet je erg goed laptop hebben om grote spellen te kunnen spelen. Reageren
Yohan Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 De meeste laptops zijn gemaakt voor zaken enz, kortom een Notebook en er zit meestel dus niet een al te sterke kaart in, ik kan bijv met de mijne net Counter-Strike 1.6 draaien... Post je specs is.. Reageren
Damos Geplaatst: 24 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Ik heb het al opgelost dus ik heb nu geen hulp mer nodig he lag wel aan de 3d kaart. Reageren
Arjen Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Misschien handig voor de gebruikers die er niet uit komen, vertel de oplossing als je wilt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.