Gino Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 als ik de hertz en bitz van mijn beeld verhoog om mooier spelletjes te kunnen spelen zou dit dan gevolgen kunnen hebben ? Reageren
X-TX Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 (bewerkt) Hoe meer Bits hier beter de kwaliteit. Zo goed ik het weet is het nog niet mogenlijk om boven 64 Bits te komen, is gewoon Windows die achterloopt. Hertz, hoe hoger hoe sneller. Volgens mij loopt dat ook dood bij 84. Uitleg: Bits: Aantal kleuren hoe lager (lager dan 16 kan niet) hoe meer het op een tekening lijkt. Hoe hoger, hoe meer kleuren. Maar Windows blijft steken bij 64 Bit. Windows 64x moet je dan downloaden, heeft wel risico's want je serial van Windows word ongeldig waardoor de volgende keer Windows installeren niet meer goed is. Hertz: De hoeveelheid frames per sec. die over het beeld gaan. Hoe meer Hertz hoe meer frames in een spel kunnen worden gebruikt. Hoe minder, hoe langzamer het spel. Het kan zijn dat ik fout heb. Bewerkt: 23 januari 2006 door X-TX Reageren
X-TX Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 (bewerkt) Geen dank, dit is mijn werk. [Offtopic=Kijk dan overal] X-TX, X-TX, X-TX, X-TX, X-TX, X-TX staan[/offtopic] Bewerkt: 23 januari 2006 door X-TX Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.