GTA Fanaat Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Hallo, Ik heb nu MTA:SA en ik had gelezen op GTAGames.nl dat je ook een eigen race kan starten en dat je dan een hele baan moet maken enz. Maar mijn vraag is; Hoe moet dit? Kan dit alleen als je een eigen server hebt, of kan dit ook zonder een eigen server? Ik hoor het graag van jullie, Groet Ronnie, Reageren
Joriz Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Met de map editor kan je zelf levels bouwen. Sla hem op en je kan hem gebruiken. Indien je hem dus op de GTAgames.nl server wilt hebben moet je dus nog wat meer doen. Binnenkort zullen we waarschijnlijk de beste maps uitzoeken om op onze server te plaatsen. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 23 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Oke, bedankt Joriz, ik ga morgen meteen een hele baan maken Ik hoop dat mijn map er dan ook tussen komt te staan. Nog even een vraagje aan Joriz; mtaserver.gtagames.nl doet het niet bij mij, weet jij misschien waarom? Ik kan in elke server spelen behalve die van GTAGames.nl Reageren
Joriz Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Welke foutmelding krijg je dan? Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 23 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Er staat dat hij verbinding maakt, en dan staat er ineens dat hij geen verbinding kan maken met de server. Veder staat er geen reden bij waarom hij geen verbinding kan maken. Ik kan nou geen screen posten omdat ik nu niet op de goeie PC zit. Ik kan morgen (later op de middag) wel even een screen maken met de fout. Heeft hier niemand veder last van, of ben ik niet de enige met deze fout? Reageren
Joriz Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Er staat dat hij verbinding maakt, en dan staat er ineens dat hij geen verbinding kan maken met de server.Veder staat er geen reden bij waarom hij geen verbinding kan maken. Ik kan nou geen screen posten omdat ik nu niet op de goeie PC zit. Ik kan morgen (later op de middag) wel even een screen maken met de fout. Heeft hier niemand veder last van, of ben ik niet de enige met deze fout? Probeer is een andere naam in te vullen. Deze melding krijg je als iemand dezelfde naam heeft als jij. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 23 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Oke, maar hoe verander je eigelijk de naam? Ik heet namelijk nog steeds player Ik zie nergens iets staan van dat je je naam kunt veranderen Reageren
Joriz Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Oke, maar hoe verander je eigelijk de naam? Ik heet namelijk nog steeds player Ik zie nergens iets staan van dat je je naam kunt veranderen Lees de readme die erbij zit! Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 24 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Oke, bedankt voor je hulp Joriz !! Ik weet genoeg. Met Vriendelijke Groet Ronnie, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.