Goliat Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Als je opstart krijg je zo'n icoon van MTA SA. Maar je krijgt geen menu. En als ik dan gta SA opstart krijg ik een fout en kan ik 'm niet spelen. Kan iemand mij helpen. Reageren
Joriz Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Effe handig om te melden welke fout je krijgt ..... Als je normale GTA ook niet werkt is er gewoon iets mis met je spel. Installeer GTA SA opnieuw en daarna MTASA opnieuw. Reageren
ogloc_00 Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 ff op nieuw insteleren kan helpen heb je de egte gta orsineel of iligaal als je dat hebt help ik je niet Reageren
martijnn Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 ff op nieuw insteleren kan helpen heb je de egte gta orsineel of iligaal als je dat hebt help ik je niet Leer nou eens typen man, als je em orgineel hebt help je hem dus niet? Ik zou zeggen, probeer even een reinstall van bijde en probeer het dan nog eens. Wat was de fout melding? Reageren
Goliat Geplaatst: 24 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Ok even voor de duidelijkheid: - Ik heb gta SA legaal - Ik heb de juiste systeemeisen. - Ik heb beide al opnieuw geïnstaleerd, en ik heb zelfs uit pure wanhoop windows opnieuw geïnstaleerd. Dit alles heeft niet geholpen. En ik krijg deze foutmelding: Reageren
RobbertR Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Ik kan je wel helpen. Ga naar een zoekmachine, typ DLL-files in , dan moet je op die site klikken. En daar kan je hem vast downloaden. Reageren
Typhoon Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Dan zal wel niet zo makkelijk gaan, er zijn zo veel dll files. Reageren
RobbertR Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Er is daar zo'n zoekfunctie... Reageren
ikt Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 (bewerkt) je kan ook in de zoekfunctie (op je pc) naar de bestandsnaam zoeken. Dan plaats je de naam van de map waar hij in zit. Zo heb ik ook een bestand gekregen. Voorbeeld: C:\\*iets*\*iets*\MSVCR71.dll *iets* staat voor een mapnaam Bewerkt: 24 januari 2006 door ikt Reageren
Goliat Geplaatst: 24 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Heey bedankt ik heb 'm gedownload, maar waar moet ik die . DLL nu plaatsen? Reageren
ikt Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 (bewerkt) Staat dat niet in het probleem? Misshchien kan een lid (die sa heeft) de zoekfunctie van de pc gebruiken om de map te vinden. Typ gewoon dit in : MSVCR71.dll Bewerkt: 24 januari 2006 door ikt Reageren
Goliat Geplaatst: 24 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 sorry kan je wat duidelijker zijn Reageren
ikt Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Zoek in topics waar mensen WEL gta sa hebben. Stuur hem/haar een pm met dit: Typ dit in : MSVCR71.dll Reageren
Goliat Geplaatst: 24 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 ik heb zelf ook gta SA hoor. en ik heb 't ingetikt maar ik weet nog steeds niet waar ik 'm moet plaatsen misgien gewoon in de gta SA map? Reageren
ikt Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Met sa bedoel ik een werkende SA Ik hou het even gezien voor nu, even tv kijken. Voeg me toe op Msn, dat gaat gemakkelijker. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.