Jump to content

My will.. (mbt raten)

Recommended Posts

Geplaatst:

oke, voordat er misverstanden komen: Dmwt30 ( naam weet ik niet geheel ), zei iets waarvan ik dacht dat hij het verkeerd verstaan had: Sorry, maar dit snap ik niet helemaal.

Dus voortaan moet ik gewoon zeggen "leuk gedaan, een 8" (<- is spam).

maarjah laat maar, ik bedoelde alleen dat het slecht is om alleen een cijfer te geven ( voor de duidelijkheid )

Dus tuurlijk mag je je mening geven ;)

Geplaatst:

Tuurlijk mag je je mening geven, maar je mening geven is iets anders dan iemand afkraken.

Ik zeg liever 'Misschien kan je dit en dat nog toevoegen..' in plaats van 'Sorry, erg lelijk..'. En ik neem aan dat je het hier ook mee eens ben.

Als je het nog een lelijke sign vind, rate dan gewoon niet, dan heb je ook geen gezeur van, rate nu eens normaal e.d. Ik kan mijn creaties hier niet posten of er wordt gezegt, simpel. En sommige van mijn signs zijn natuurlijk makkelijk na te maken, maar hoe strakker hoe mooier. Ik vind signs met brushes verleden tijd, dat is zo'n beetje standaard voor mij geworden. Mja..

@ LEVI Thx for reading & moving. ;)

Geplaatst:

Vindt je een sig niet mooi, post dan niet?!?

Als je een sig lelijk vindt, dan kan je hem toch wel raten?! Wat ik hiervoor ook al vertelde, iemand die een sig laten beoordelen wil graag de meningen horen. Of dat nou positieve meningen of negatieve meningen zijn, dat hoort erbij..

Als je een sig lelijk vindt, zeg dan wat je er lelijk aan vindt. Bijvoorbeeld: De achtergrond vind ik niet bij de render passen, en het lettertype hoort ook niet echt bij het geheel.

Ik ga natuurlijk niet alleen maar sigs beoordelen die ik bij voorbaat al mooi vind..

Als je een sig laat beoordelen kun je niet alléén positieve reacties verwachten..

Je had deze topic gestart om aan te geven dat je het zat bent dat veel leden op de verkeerde manier raten toch? En zoals je weet ben ik het daar ook mee eens, maar wat ik nu van jou begrijp is dat het niet nodig is om te raten als je de sig niet mooi vindt.

Ook zie ik dat vele mensen een sig laten raten, en vervolgens bij elke aanmerking in de verdediging gaan. Dat hoort natuurlijk ook niet, wordt er op de juiste manier gerate, is het ook niet nodig om van dat betreffende topic een discussietopic te maken.

Of je een sig nou mooi vindt of niet, rate in ieder geval op de goede manier.

Groetjes :cya:

Geplaatst:

Nou, we zijn het er in ieder geval met zijn allen over eens dat er bij het raten van de sigs in ieder geval redenen moeten worden genoemd. Ik vind hem mooi (+ reden) of ik vind hem niet zo mooi (lelijk gebruik ik nooit) + reden. En als je verstand van Photoshop hebt, is het natuurlijk handig om direct even wat nuttige tips en truc's te geven hoe de maker in de toekomst nóg betere sigs kan maken.

Geplaatst:

Ik ben het hier niet mee eens,

1: Iedereen rate zoals hij/zij wil, als dat lager is als men gewend is moet je dat maar accepteren.

2: Sommige mensen zijn beter gewend, en raten daarom laag. Ook hier moet je /accept doen.

3: Wie het ook maakt, hoeveelste creatie het ook is, je moet concequent blijven, en zo kritisch mogelijk raten, en dat doet bijna niemand hier. Ik wel, ook dit moet je accepteren.

4: Er word hier vrijwel alleen gerate op 'moeite', op dat punt ben ik het met je eens.

5: Als ik iets niet mooi vind(Speciaal gericht naar Achille) Dan vind ik iets niet mooi, als er iets in een handtekeningplaatje staat wat ik niet wardeer, dan word dat ook niet gewardeerd, en ga ik niet punten geven voor een uitstraling die ik vind dat er niet is omdat er een plaatje in staat van bijv. G-unit. Accepteer die shit, is dat zo moeilijk?

-Eli

Geplaatst:

Ik vind 1 ding erg dom.

Arjen zegt dat zijn sigs mooi en simpel zijn dus snel na te maken.

Maar stel dat ik nu ook zulke stijl heb ik weet zeker dat iedereen gaat zeggen ''te simpel.... een 5 voor de moeite ofzo'' maar als het Arjen zou zijn zeggen ze ''wow simpel maar mooi een 10'' begrijpen jullie wat ik bedoel.

Dus de meeste mensen voten alleen goed op hoge rangen.

Voor de rest zoals ook arjen al zegt dat doe ik ook ik geef tips ik kraak het niet af er zijn veel leden die het voledig afkraken en dan bv zelf geen PS hebben :bonk: .

Vreemd maar dat doen vele mensen hoor.

Giorgo

Geplaatst:

Wat voor hogere rang? Hij is nogsteeds een lid, met wat meer privileges, hij verdient net zo gerate te worden als ons en andersom.

Geplaatst:

Als je naar de rang gaat kijken bij het raten ben je serieus goed bezig... Je rate de sig, niet de persoon...

Geplaatst:

Begrijpt iedereen me hier verkeerd ofwat ?

Ik zeg ''dat gebeurt veel'' precies of ik het doe.

En er zijn veel mensen die goed in het rijtje willen staan bij admins of dergelijke.

Geplaatst:

Laat maar.

Anders loopt het hier uit op spam en misschien ruzie.

Dus we :bier: er eentje en we zwijgen hierover.

Giorgo

Geplaatst:
1: Iedereen rate zoals hij/zij wil, als dat lager is als men gewend is moet je dat maar accepteren.

Ja, maar men komt hier om dingen te laten raten en niet om berichten in zijn topic te laten posten van 'Lelijk, 2/10'.

2: Sommige mensen zijn beter gewend, en raten daarom laag. Ook hier moet je /accept doen.

Wat bedoel je hiermee? Ik neem aan dat mensen raten op de kwaliteiten van de maker en niet van jezelf, want dan ben je verkeerd bezig. En natuurlijk weet ik zelf ook wel dat ik niet slecht kan designen, maar ik rate signs waarvan ik vind, dat is het waard om te raten.

3: Wie het ook maakt, hoeveelste creatie het ook is, je moet concequent blijven, en zo kritisch mogelijk raten,

en dat doet bijna niemand hier. Ik wel, ook dit moet je accepteren.

Hier geef je ik je bijna gelijk in, op één punt na. Mensen geven geen zware kritiek, maar geven een laag cijfer en zeggen 'Dit is niet mooi..'. Als je kritisch rate, dan geef je tips en dan hoor je geen cijfer te geven. Want de maker van het ontwerp weet dan zelf ook wel dat dat laag zou eindigen. Ik heb het gevoel dat als je kritisch rate en dan ook nog eens een laag cijfer geeft, dat er dan bij sommige mensen iets knapt van 'Ja, of jij het beter kan..' of 'Sjonge jonge zeg.. doe het zelf dan'. En dat wil ik graag voorkomen. Dit moet juist niet de bedoeling zijn.

4: Er word hier vrijwel alleen gerate op 'moeite', op dat punt ben ik het met je eens.

Prima!

5: Als ik iets niet mooi vind(Speciaal gericht naar Achille) Dan vind ik iets niet mooi, als er iets in een handtekeningplaatje staat wat ik niet wardeer, dan word dat ook niet gewardeerd, en ga ik niet punten geven voor een uitstraling die ik vind dat er niet is omdat er een plaatje in staat van bijv. G-unit. Accepteer die shit, is dat zo moeilijk?

Ja, dat is inderdaad moeilijk, want je let niet op het design. Dit valt dus eigenlijk onder het kopje 'Zinloos posten'. Je weet dat sommige mensen hier je ratings gewoon niet accepteren, dus accepteer zelf dat dan ook. Post dan gewoon niet. Hierdoor komt alleen maar trammelant. Als je niet van G-Unit houdt (ik zelf houd daar dus ook niet van), dan rate ik gewoon niet.

Geplaatst:

Bij mij gaat het om hoe de uitstraling het is en hoe veel werk en in gestoken is en of het mijn smaak is.

Ik vind het soms jammer dat sommige een sig afkraken omdat ze anime niet mooi vinden en dan is die sig gelijk te min voor hun terwijl een anime net zo mooi kan zijn als een sig die kaal is.

Ik begrijp jouw wel arjen en ik denk zeker dat je misschien wijst naar die nieuwe sig van jouw die ik een beetje saai vond, weet je je moet het niet verkeerd opvatten maar ik wil gewoon tegen je zeggen dat mijn smaak anders ligt.

Ik ben ook achter gekomen dat je door onvoldoendes geeft in problemen raakt op andere forums heb ik dat gedaan en kreeg ik drijg pmen daarom zie je bij mij bijna geen onvoldoende staan.

Ik vind soms dat mensen een beetje Te hard raten bij iemand die net nieuw in photoshop is, en daar, juist daar kan ik niet tegen en dat heb jij waarschijnlijk ook wel eens gehad.

Rate is een onderdeel die door vele worden onderschat en die denken dat het alleen maar een cijfertje geven is.

Nee zo zit het niet in elkaar het zit juist kritisch in elkaar je moet juist goed kijken alwast kijk je een uur voordat je een cijfer geeft.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...