Jump to content

NFS Most Wanted Help?!

Recommended Posts

Geplaatst:

'Sup allemaal,

Ik heb een vraagje over Need For Speed Most Wanted,

ik ben nu bij Razor, en moet hem verslaan, nog 1 mijlpaal en ik kan hem uitdagen...

Maar nu kreeg ik toen ik bij Blacklist Rivaal nummer 3 was, een berichtje van dat ene vrouwtje...

Waarin stond:

Je kunt niet naar schuilplaatsen, kom naar de oude brug, je auto is snel genoeg om de jump te halen,

Nu heb ik me helemaal scheel gezocht naar een of andere oude brug, maar ik kan egt niks vinden...

Ik heb al ergens gelezen dat je naar de linkerkant van de map moet, en dat je dan daar de weg af kan rijden, maar bij mij staan hier gewoon nog graafmachines en hopen zand...

Ook heb ik gelezen dat je het berichtje pas kan gebruiken wanneer je bij Razor bent aangekomen?! :bonk:

Alvast bedankt mensen!

Cheers, NTM :bier:

Geplaatst:

Je moet eerst Razor verslaan en dan krijg je de bmw. En dan komt ie die politie gek achter je aan en dan moet je er voor zorgen dat hij je niet te pakken krijgt en moet jij naar die graafmachine rijden. Dan kun je daar over heen springen en helemaal doorrijden en dan heb je het gehaald.

Succes :*D

Geplaatst:

Bedankt maat!, heb 'm nu gehaald.. _O_

Is alleen goed raar, ik kreeg het berich dat ik over de brug moest springen al toen

ik nog bij Blacklist 3 was, foutje in de game dus :bonk: ...

Geplaatst:
Bedankt maat!, heb 'm nu gehaald.. _O_

Is alleen goed raar, ik kreeg het berich dat ik over de brug moest springen al toen

ik nog bij Blacklist 3 was, foutje in de game dus :bonk: ...

nee heb ik ook gehad waarschijnlijk een waarschuwing ofzo dat de politie meer naar je op zoek is

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...