~Lance Vance Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Hoe moet ik onderwater zwemmen? Ik kan wel onderwater duiken maar ik weet niet hoe ik vooruit of achteruit moet!! Reageren
Matiscus Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Bij Playstation moet je op de X duwen. En bij PC moet je op Pijltje voorruit duwen of W. En Xbox weet ik niet. Greetz Matiscus Reageren
Swedish Power Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Bij de ps2 als je boven water zwemt O Druken en bij de pc weet ik het nie Reageren
Arjen Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Op PC moet je op Ctrl drukken of linkermuisknop (Fire). Reageren
Shorty_D Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Om er toch ff wat bij toe te voegen.Zet wel bij welke versie je hebt. Reageren
ogloc_00 Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 duiken doe je op de xbox stik naar voren en dan a Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 (bewerkt) Hoe moet ik onderwater zwemmen? Ik kan wel onderwater duiken maar ik weet niet hoe ik vooruit of achteruit moet!! Even voor de duidelijkheid, als je in het water springt klik je op de knop waarmee je schiet. Jij hebt hem op de PC dus voor jou is het linkermuisknop. Dan zal hij onder water gaan zwemmen. Als je dan onderwater bent houd je spatie in, dan ga je voor uit! Als je zwemt/duikt zie je een balkje een beeld, hoe langer je onder water bent hoe leger dat balkje wordt. Dus als hij bijna leeg is kom dan boven water. Als je dit vaak herhaalt gaat je Lung Capecity omhoog Succes! Bewerkt: 24 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 24 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Ik snap het, bedankt iedereen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.