Froop Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Het gaat om de uitstraling, en daarvoor zijn 2 kleuren genoeg. misschien had ik de blending options kunnen weghalen, maar als jullie het zo willen zien zal ik hem uplaoden. Ga niet zeggen "saai, je had kunnen brushen", want brushen zuigt voor logo's. Reageren
Slimm Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Ik vind het niet echt een leuke logo om naar te kijken, ten eerste vind ik de kleuren niet echt goed. De kleuren zijn beide een beetje saai. Mijn persoonlijke smaak gaat naar een logo dat iets meer "Fancy" is. Deze vind ik zelf iets te saai. Val me nou niet aan met "Kijk naar Arjens Topic", want dit is mijn mening. Reageren
Froop Geplaatst: 24 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Ik zal niemand aanvallen, want ik respecteer ieders mening. Zelf vond ik de kleuren ook iets tegenvallen, vooral omdat de overgangen in verschillende soorten grijs opvalt. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Altijd vallen lichtere kleuren op in wat donkere kleuren, en dat zie je hier wel in terug. Misschien had je wat scanlines ofzo er op kunnen doen of een dropshadow er onder. Toch vind ik het een goede creatie van jouw. Iets wat ik niet gewend van je ben maar toch is het wel ok. Reageren
Grove St. Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Het is een rustig logo dat wel , maar een logo is iets waarmee je je bedrijf/doel prijs stelt. ik zie niet in die logo wat jij bent. Ook de kleuren zijn niet echt in trek, en wat diepte erin zou mooi zijn een 6,5 blijf oefenen! Reageren
Froop Geplaatst: 24 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 of een dropshadow er onder. Als je goed kijkt zie je een schaduw. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.