S.W.A.T. Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 (bewerkt) Ik zat net op wikigta te kijken en toen zag ik bij personages van Sa staan Bettina nu is mijn vraag wie is dat. Edit:Ruurd dankje dat je zoveel zit te zoeken. Bewerkt: 24 januari 2006 door gta-liefhebber Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 (bewerkt) Ik heb even op internet voor je gezocht en ik zag dat Bettina haar stem van Noelle Sadler was. Voice Actor-Bettina Noelle Sadler Plaatjes en andere dingen kan ik niet vinden. Ik zal voor je blijven zoeken. Idd, ik kan niets meer vinden, maar die spreeker is wel goed! Bewerkt: 24 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 24 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Ruurd ik denk dat je niets hebt gevonden maar Bettina kan ook zo personage als Darkel zijn. Reageren
ZOrange Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Ik zat net op wikigta te kijken en toen zag ik bij personages van Sa staan Bettina nu is mijn vraag wie is dat.Edit:Ruurd dankje dat je zoveel zit te zoeken. Wel de naam dat naast de personen staat is de persoon die de stem inspreekt. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 24 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Ja maar ik bedoel dat diegene op het laatste moment is weggehaald net zoals Darkel. Reageren
Goliat Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Dus net als die priester in vice city? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 24 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Dus net als die priester in vice city? Ja dat zou kunnen maar dan was er op het net wel wat info maarja iemand van de wikigta crew heeft Bettina wel ingetypt maar geen info opgeschreven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.