masterkey Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 hoi iedereen misschien is dit al eerder gevraagd maar ik vraag het nog een keer Ik heb mta sa r1 gedownload en geistald op een nieuwe geistalleerde sa zonder mods of andere dingen die gemod zijn in de map. Mar als ik op browse server klik en op een server klik en dan op conect klik krijg ik het loadschermpje van sa bij de helft kapt tie er mee en geeft hij deze error aan. Mta:Sa - Error reporting Tool Connecting... Error sending report! (Parsing response failed) ik weet geen raad meer ik wil sa graag multi playen Reageren
-Niels- Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Bij mij doet hij deze fout... Voor het menu valt hij weg! Reageren
bandenplakker Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 bij mij doet ie precies hetzelfde, gaan we nog antwoorden gasten die ons kunnen helpen of wat? Reageren
danielc Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 bij mij was die fout van -niels- snel verholpen gwn de computer uitzette en even later weer aangezet en het was klaar! ik heb het zelfde probleem als masterkey als ik naar brows server ga zie ik niks en als ik op refresh klik komt het zelfde probleem ik heb mijn firewall uit. en poorten hoef je niet te openen als ik het goed begrijp bij de forums van multitheftauto.com. daar zijn meer mensen met het zelfde probleem maar ze zijn daar er ook nog niet uitgekomen. Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Mischien moet je even proberen MTA:SA opnieuw te installeren of gewoon een andere server te proberen. Je PC herstarten kan ook wel eens helpen. Reageren
danielc Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 al gedaan! en ik heb ook geen mods Reageren
Azer Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 welke versie is je GTA.SA.exe? Reageren
danielc Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 (bewerkt) ik heb het al opgelost! je moet in mij geval. norton niet laten toestaan maar gewoon afsluiten voor 1 uur ofzo dan werkt het bij mij wel! Bewerkt: 26 januari 2006 door danielc Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.