Achille Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Hallo, ik snuffel laatste tijd veel rond op een paar Graphics fora. En ik zie daar geweldige sigs met soort ingegraveerde tekst.. Zegmaar dat de letters (pixelfont en dergerlijke) in het plaatje zitten. Hierbij moeten jullie denken aan Tech sigs.. Alsof het metaal is waar dat is ingeschreven. Ik zou graag willen weten hoe. Want dan kan ik de kwaliteit van mijn sigs verhogen. Bij voorbaat dank, Achille Reageren
Froop Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 (bewerkt) Makkelijk ingraveren. Selecteer bijvoorbeel de metaal layer. Met ctrl ingehouden op het plaatje voor je tekst layer klikken, en delete. Bewerkt: 24 januari 2006 door Froop Reageren
Achille Geplaatst: 24 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 (bewerkt) Laat maar, al gelukt! Bewerkt: 24 januari 2006 door Achille Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.