gtamaster1 Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 heey kan iemand mij helpen met mta sa heb ik net geïnstalleerd en hij zegt steeds bij het opstarten dit: deze toepassing kan niet worden gestart omdat d3dx9_26.dll niet kan worden gevonden.het op nieuw installeeren(heb ik al gedaan )van deze toepassing kan dit probleem oplossen ik heb dat jullie mij kunen helpen Reageren
Typhoon Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Je kan een andere instal downloaden, meschien helpt dat. Heb je je SA gemod? Zo ja.. dan moet je ze verwijderen.. Voor de rest zou ik het ook niet weten! Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 24 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 oww neej ik heb het programmatje al gedownload ma tog bedankt Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Volgens mij ben ik niet de enige met problemen. . Als ik mta SA opstart, kreeg ik eerst een foutmelding, maar die is nu gefixt. Maar als ik het nu opstart, krijg ik een zwart scherm. Eerst komt dat filmpje van gta SA, dat spoel ik dus door door op enter te drukken. Maar daarna krijg ik gewoon een zwart scherm, er gebeurt niets. Ik heb geen mods geinstalleerd. Weet iemand hoe dit komt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.