T@rget Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Yo ik kan MTA:SA pas vrijdag spelen maar ik wou wel ff weten of je ook uit je auto kan of is dat nog niet mogelijk T@rget
Typhoon Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Nee, dat is nog niet mogelijk! Dit is een gewone race versie bij de deatmatch versie ( is nog niet gerealsed) kan dat wel.
AmsterdamBoy Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Yo ik kan MTA:SA pas vrijdag spelen maar ik wou wel ff weten of je ook uit je auto kan of is dat nog niet mogelijkT@rget Al komt de DEATHMATCH uit dan kan je bij Race-Mod nooit uit je auto stappen anders val je
Goliat Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 wanneer komt ongeveer de deatmatch versie uit?
Typhoon Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Is nog niet bekend, als hij uit is staat dat op www.gtagames.nl of op de oficeele MTA site: www.multitheftauto.com.
Azer Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 wanneer komt ongeveer de deatmatch versie uit?ergens in 2007...
Typhoon Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Dat denk ik niet.. je moet niet allemaal dingen gaan gokken.
Azer Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Dat denk ik niet.. je moet niet allemaal dingen gaan gokken.Ik gok niet eens, denk gewoon helder na om het even uit te leggen...over R1 hebben ze +/- 8 maanden gedaan, ze zijn nog van plan om R2 te releasen (wat weer een hoop B's & RC's op zal leveren). R2 zal dus wel enkele maanden duren Na R2 zal wrs een release met eventuele footsync gaan volgen (wat ook een hele zooit B's & RC's gaat opleveren)... en voordit alles hebben ze nog maar 11 maanden dus zo slecht is mijn schatting niet
Typhoon Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Ach meschien heb je gelijk.. maar ik denk niet dat elke release een jaar gaat duuren.
Johan O. Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Ach meschien heb je gelijk.. maar ik denk niet dat elke release een jaar gaat duuren. nee ik ook niet, voor R2 hoeven ze het alleen maar te updaten/verbeteren bij de Deathmatch moeten ze alles opnieuw maken
T@rget Geplaatst: 25 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Ja, ze kennen nu de brondcode voor SA en weten wat de engine aankan ze hebben ook al een basis dus ze hoeven alleen nog maar wapens en loop-bewegingen het auto's spawnen is natuurlijk ook wel een aardig klusje en ik denk dat ze ook nog wel even bezig zijn om SA goed lopent te krijgen maar 2007 nou dat denk ik niet hoor
Azer Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 footsync en weaponsync is wel even wat moeilijker dan carsync. Vooral de weaponsync blijkt nogal lastig te zijn (kijk maar naar GTA:Rumble...)
Typhoon Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Tsja.. GTA Rumble maar we hebben het nu over MTA en die mensen daar zijn volgens mij wel even wat ervarender.
Azer Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Tsja.. GTA Rumble maar we hebben het nu over MTA en die mensen daar zijn volgens mij wel even wat ervarender.ach weaponsync met MTA:VC hebben ze ook nog steeds niet goed kunnen fixen (en dat hoeft niet 360 Graden gesynched te worden, wat wel het geval is bij SA...)
Dynamic Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Als dit meer als een jaar gaat duren heb ik denk ik al een nieuwe gta xP
Recommended Posts