Jump to content

MTA:SA uit je auto?

Recommended Posts

Geplaatst:

Yo ik kan MTA:SA pas vrijdag spelen maar ik wou wel ff weten of je ook uit je auto kan of is dat nog niet mogelijk

T@rget

Geplaatst:

Nee, dat is nog niet mogelijk! Dit is een gewone race versie bij de deatmatch versie ( is nog niet gerealsed) kan dat wel.

Geplaatst:
Yo ik kan MTA:SA pas vrijdag spelen maar ik wou wel ff weten of je ook uit je auto kan of is dat nog niet mogelijk

T@rget

Al komt de DEATHMATCH uit dan kan je bij Race-Mod nooit uit je auto stappen anders val je :puh:

Geplaatst:

Is nog niet bekend, als hij uit is staat dat op www.gtagames.nl of op de oficeele MTA site: www.multitheftauto.com.

Geplaatst:
Dat denk ik niet.. je moet niet allemaal dingen gaan gokken.
Ik gok niet eens, denk gewoon helder na ;) om het even uit te leggen...

over R1 hebben ze +/- 8 maanden gedaan, ze zijn nog van plan om R2 te releasen (wat weer een hoop B's & RC's op zal leveren). R2 zal dus wel enkele maanden duren ;)

Na R2 zal wrs een release met eventuele footsync gaan volgen (wat ook een hele zooit B's & RC's gaat opleveren)...

en voordit alles hebben ze nog maar 11 maanden ;) dus zo slecht is mijn schatting niet :cya:

Geplaatst:

Ach meschien heb je gelijk.. maar ik denk niet dat elke release een jaar gaat duuren.

Geplaatst:
Ach meschien heb je gelijk.. maar ik denk niet dat elke release een jaar gaat duuren.

nee ik ook niet, voor R2 hoeven ze het alleen maar te updaten/verbeteren

bij de Deathmatch moeten ze alles opnieuw maken

Geplaatst:

Ja, ze kennen nu de brondcode voor SA en weten wat de engine aankan ze hebben ook al een basis dus ze hoeven alleen nog maar wapens en loop-bewegingen het auto's spawnen is natuurlijk ook wel een aardig klusje en ik denk dat ze ook nog wel even bezig zijn om SA goed lopent te krijgen maar 2007 nou dat denk ik niet hoor :t

Geplaatst:

footsync en weaponsync is wel even wat moeilijker dan carsync. Vooral de weaponsync blijkt nogal lastig te zijn (kijk maar naar GTA:Rumble...)

Geplaatst:

Tsja.. GTA Rumble maar we hebben het nu over MTA en die mensen daar zijn volgens mij wel even wat ervarender.

Geplaatst:
Tsja.. GTA Rumble maar we hebben het nu over MTA en die mensen daar zijn volgens mij wel even wat ervarender.
ach weaponsync met MTA:VC hebben ze ook nog steeds niet goed kunnen fixen ;) (en dat hoeft niet 360 Graden gesynched te worden, wat wel het geval is bij SA...)
  • 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...