turbokevin Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Ik lees elkekeer iets over een (Ice Cold Killer) En ook dat de lijken in de woestijn van hem zijn. Ik las ook dat iemand hem zag bij (The Big Ear) in een Tuxido en dat tie weg ging in een Buffelo met op zijn kenteken (Ice Cold Killer LV) Is dit allemaal echt of is het gewoon verzonnen.
quinton Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 de icecoldkiller bestaat niet. over die nummerplaat dat geloof ik niet. er zijn wel een paar lijken in plastic zakken in de desert vlak bij de legerbasis.
Typhoon Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Dat met die zakker is waar ja.. maar volgens mij hebben ze voor die EE gewoon de naam ice cold killa bedacht.
Giorgo Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Iemand verzon dit eens. Ik noem geen namen maar zijn verhaal was. '' Ik was aan het rijden in SA en opeens zag ik een man met zwarte kleren iemand vermoorden met een kettingzaag, daarna reed hij weg met een zwart Buffalo met kenteken : ICE COLD KILLER''. >> Dit is ronduit belachelijk. Voor de rest over ICK ik weet het eigenlijk niet ik ga in de meerderheid dat hij er niet is want er zijn geen textures voor aangetroffen maar dat kan je natuurlijk niet bekijken met de ps2 versie. Maar iedereen zegt altijd dat hij hem gezien heeft maar er is ook nooit bewijs. Hier zijn er enkele topics over. Klik, hier is zelfs een filmpje ervan( wat natuurlijk vals is) Klik. Klik. ___________________________ Giorgo
Dago58x Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 de makers verzondden dit het denk ik , want al die namen van de missie's zijn door die maker's uitgevonden hun vonden het mischien beter verder weet ik niets dago58x
Curtis Jackson Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 (bewerkt) sorry hoor maar stel nou dat: er indringers waren in de leger base, soldaten hbbn ze neergeschoten.. moesten een plek om het te verbergen en hbbn ze in plastic zakken gestopt en gedumpt wie weet...... EDIT: Er is een missie genaamd Ice Cold Killer je moet dan Jizzy doden en misschien heeft Jizzy diej mensen vermoord en gedumpt.... meer wet ik er niej over Bewerkt: 16 februari 2006 door Black
quinton Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 waarom zou het leger dode mensen verbergen het waren tog indringers op militair terijn, volgens mij mogen ze dan gewoon neer geschoten worden.
Bling Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Ik denk niet dat Jizzy hier wat mee te maken heeft hoor. Daar vind ik Jizzy gewoonweg geen type voor, hij laat alles voor hem doen, inplaats van zelf klusjes op te knappen. Maar zover moet je helemaal niet denken, het is gewoon een grapje dat door iemand verzonnen is. Er zit dus geen echt verhaal achter.
Curtis Jackson Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Julio al het waar is....Jizzy laat alles voor zich opknappen dus vind jij dat het er geen type voor is. Daar is misschien het grapje we denken dat hij dat niet in zich heeft maar misschien ook wel PS: de EE ufo's is misschien ook verbonden met EE ice kold killa het lijken aliens in plastic zakken...snappen jullie het?
Goliat Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 (bewerkt) Hij bestaat niet, het is zelfs niet door rock* verzonnen. Maar gewoon door iemand, wie weten we niet precies. Er was wel een theorie over: De zakken die gedumpd zijn vlakbij de legerbasis zijn de lijken van de panoptican killer (ook bekend als de killer en ice cold killer) R* heeft alleen die zakken verzonnen en ik denk dat ze hoopte dat mensen er iets bij zouden gaan verzinnen, en dat is aardig gelukt. Je hoort ook wel vage dingen op k-rose die er iets mee te maken zouden hebben. b.v. die vrouw zij een keer na een liedje: They're all six feet under the ground. Heel veel mensen hebben bewijsmateriaal geprobeerd te krijgen, maar dit heeft alleen maar fake screens en filmpjes opgeleverd. We kunnen er dus gewoon van uitgaan dat dit een verzinsel is. Bewerkt: 17 februari 2006 door Goliat
Curtis Jackson Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 (bewerkt) Goliat.. hoe the fuck kan je weten dat hij niet bestaat???? Alle EE's zijn net als het Monster Van Lognes... De ander zecht dat het bestaat de ander niet Ice Cold Killer(ijs koude moordenaar) Misschien waren het Gansters(diej lijken) en een huurmoordenaar(s) heeft ze omgebracht weet jij veel Edit: Dat weten we duus niej gtagangster... Bewerkt: 17 februari 2006 door Black
Caltson Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Volgens mij zijn die lijken gewoon gedumpt,door niemands speciaal.dit is een zaakje voor de LVPD. p.s. ufo's vliegen nergens rond in San Andreas,ik heb Desert al vaker bestudeert samen met de countryside's.laten we zeggen dat die lijken gewoon Ice Cold Killed zijn.en dat er geen Ice cold killer bestaat.
Sunray Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 ice cold killer fake ufo's fake lijken echt panoptican killer is volgens mij ook vals
ZOrange Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 ? Wel er sijn al onderszoeken naar toe gegaan: naar R* die zeggen dat ze niet in het spel zijn! ook kunnen we geen files vinden waar een "ice cold killer" bestaat.
Goliat Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Goliat.. hoe the fuck kan je weten dat hij niet bestaat???? Alle EE's zijn net als het Monster Van Lognes... De ander zecht dat het bestaat de ander niet Ik vraag me af of jij dan wel weet wat een EE is. En ik zat nog laatst te denken: Er zijn geen textures van een dergelijke killer aangetroffen, maar de textures van hot coffee mod zaten ook niet in gta3.img of player.img etc. Dus het zou kunnen datie verborgen zit in de SA files.
Recommended Posts