Predator88 Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Ik wou eff snel op mun PS2 een load game doen. En in alle haast drukte ik op delete game waardoor mijn save game pleite is. Ik was behoorlijk ver. Weet iemand of de save game op je memory card blijft of dat er een manier is om hem terug te krijgen. Want dit is echt zo zwaar klote(pardon voor mijn frans). HELP Reageren
quinton Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 ik moet je helaas mededelen dat hij dan voorgoed weg is. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Nee hij is verwijderd je kan hem niet meer terug krijgen ik kan het weten ik heb het zelf meegemaakt maar de enige manier is weer gaan spelen met de save game wat het dichtstbij de save game die jij wilde laden met dichtbij bedoel ik hoe ver je bent in het spel. Reageren
Predator88 Geplaatst: 24 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Ik had daarna namelijk nog wel GTA:SA icoontje op mun memory card. had verder geen savegames. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Dat klopt want er staan een paar gegevens nog op bijvoorbeeld als je de ondertiteling aanzet en je hebt je save games gewist tijdens San Andreas staat dat er nog op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.