Ewoud Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 MTA doet aan eggs zoals te zien hier Reageren
Mark B. Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Als je op de brug kijkt zie je een Hidden Package Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Als je op de brug kijkt zie je een Hidden Package Ja maar dat is geen easter egg dat hoort bij SA waars vergeten weg te halen. Reageren
Typhoon Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Whahah, lollig Was dat er bij SA ook al? Of is dat in MTA er bij gekomen? Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 http://img80.imageshack.us/img80/8561/mtascreen00055qk.jpg http://img80.imageshack.us/img80/8554/mtascreen00066bk.jpg http://img80.imageshack.us/img80/2325/mtascreen00086rz.jpg >>> Door PatrickW: Maximale breedte van afbeeldingen is 640 px..(img veranderd in links)<<< Reageren
Jarno Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Dit zijn iig geen eggs van het MTA team als jullie dat dachten. Gewoon objecten van de map maker. Reageren
Typhoon Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Ja, deze en nog velen van die objecten kan je gewoon selecteren bij map maker... dus ik denk niet dat het MTA team er EE's in heeft gestopt. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Ja, deze en nog velen van die objecten kan je gewoon selecteren bij map maker... dus ik denk niet dat het MTA team er EE's in heeft gestopt. Heb ik het dan gezegd dat het en EE is? Ik wou aan Ewoud laten zien dat er wel meer zijn van dit. Reageren
Goliat Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Ja, deze en nog velen van die objecten kan je gewoon selecteren bij map maker... dus ik denk niet dat het MTA team er EE's in heeft gestopt. Heb ik het dan gezegd dat het en EE is? Ik wou aan Ewoud laten zien dat er wel meer zijn van dit. Hij heeft niet gezegd dat jij dat hebt gezegd! Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Ja, deze en nog velen van die objecten kan je gewoon selecteren bij map maker... dus ik denk niet dat het MTA team er EE's in heeft gestopt. Heb ik het dan gezegd dat het en EE is? Ik wou aan Ewoud laten zien dat er wel meer zijn van dit. Hij heeft niet gezegd dat jij dat hebt gezegd! Sorry verkeerd gezien ... Reageren
gangster28 Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Heb er ook een gevonden. (aan de zijkant van de brug) Reageren
Goliat Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Lees dan, MTA doet NIET aan eggs! Reageren
Joriz Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Lees dan, MTA doet NIET aan eggs! Waar baseer jij dat op? Als je MTA:SA opstart zie je ook "Stop playing with yourself." wat je misschien ook kan zien als Easteregg en iedergeval als een zin met een dubbele betekenis. Reageren
Goliat Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 (bewerkt) Nou ik vind om gelijk te denken aan eggs een beetje te ver gaan, geen goeie rede maja. hoe dan ook die van gangster28 is (als ze er al zijn) absoluut geen egg. En daarnaast heb ik toch nog een argument: Easter eggs zijn paas eieren, bij gta zijn het grapjes waarvoor je goed moet zoeken, en in een race is dat niet goed mogelijk, en als je er één vindt dan is dat waarschijnlijk zonder dat je er moeite voor hebt gedaan. Bewerkt: 1 februari 2006 door Goliat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.