Dynamic Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Hey me broer was een x op MTA ( Onder mijn naam ) En Gtabooooy Kijkte toevalig bij hem met een freeroam.. hij was op een fiets en viel deraf door een tank die tege hem botste ik heb het zelf niet gezien Maar ik weet nie of dit een EE is ik denk meer een bug is wel funny want hij had ook een shotgun! hij was pliessie geweest Reageren
Azer Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Hey me broer was een x op MTA ( Onder mijn naam )En Gtabooooy Kijkte toevalig bij hem met een freeroam.. hij was op een fiets en viel deraf door een tank die tege hem botste ik heb het zelf niet gezien Maar ik weet nie of dit een EE is ik denk meer een bug is wel funny want hij had ook een shotgun! hij was pliessie geweest die bug zit idd in MTA (maar is voorderest zinloos omdat wanneer je een voertuig verlaten niet meer gesynched bent...) Reageren
Typhoon Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Hey me broer was een x op MTA ( Onder mijn naam )En Gtabooooy Kijkte toevalig bij hem met een freeroam.. hij was op een fiets en viel deraf door een tank die tege hem botste ik heb het zelf niet gezien Maar ik weet nie of dit een EE is ik denk meer een bug is wel funny want hij had ook een shotgun! hij was pliessie geweest Dit had ik ook een keer, ik vondt het het ook lollig, leuke bug! Reageren
Azer Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 (bewerkt) gesynched wat is dat?synchronisatie (of het spel bij beide spelers synchroon (gelijk) loopt). Bewerkt: 8 februari 2006 door Azer Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 gesynched wat is dat?synchronisatie (of het spel bij beide spelers synchroon (gelijk) loopt). Idd waneer komt Release SAMP? (PUBLIC) Ontopic Tja maar dit kan je gewoon ook op zetten bij MAP Editor van je eigen map Reageren
Giorgo Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Hahaha Joriz ik dacht ook al aan deze zin. Het heeft 2 betekenissen iedereen weet wel wat ik bedoel hoop ik . Maar die Eggs, die doen ze voor de LOL bij de map maker kan je al de objcten uit heel SA kiezen dus die zetten ze er gewoon. MTA doet dit dan niet hé maar jijzelf. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Hahaha Joriz ik dacht ook al aan deze zin.Het heeft 2 betekenissen iedereen weet wel wat ik bedoel hoop ik . Maar die Eggs, die doen ze voor de LOL bij de map maker kan je al de objcten uit heel SA kiezen dus die zetten ze er gewoon. MTA doet dit dan niet hé maar jijzelf. Zeg ik toch? Reageren
King Room Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Het is ook wel irritant als je uit je voortuig bent want je voertuig is je leven :S Room Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.