~Lance Vance Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 (bewerkt) Hey wil één van jullie voor mij aub T-bone Mendez en Supply Lines halen, die missies lukken me echt niet en ik wil zo graag verder! Download PS: Laat de roze auto in de garage aub staan, ik heb die nog nodig voor iets anders. De gele auto kun je wel gebruiken, die heeft 10x Nitro en Stereo Boost. Probeer ook de wapens te laten zoals ze zijn, met name het mes en de spraycan, ik heb een 9mm en een Tec-9 volgeladen met ammo, daarmee zou het wel moeten lukken. Bewerkt: 24 januari 2006 door Lance Dance Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Dit hoort volgens mij in het save game aanvraag forum. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 24 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Shit verkeerd geplaatst, misschien kan een mod het ff verplaatsen... Reageren
Dizzee Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Voor één keer is dat niet zo erg. Ik heb ze alvast alletwee gehaald. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 25 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 THANKS DIZZEE Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.