Jarno Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 (bewerkt) MTA:SA F.A.Q. Voordat je verder gaat 1. Zorg ervoor dat je een verse/nieuwe GTA:SA installatie hebt (Geen modificaties erop!) 2. Zorg ervoor dat je nieuwste MTA:SA versie hebt (Klik) 3. Zorg ervoor dat je GTA: SA 1.0 (Retail) hebt. (Pas gekocht of update gedownload: Dan werkt het niet) 4. Zorg ervoor dat je een GTA:SA EU of USA executeable hebt (Australischë schijnt niet goed te werken) Geen fout maar meer een hoe vraag Alt+Tab (Minimaliseren) Vraag: Ik kan tijdens MTA:SA niet Alt+Tabben Oplossing/Antwoord: Het MTA team heeft het geblokkeerd om zogenoemde 'Pauzers' te blokkeren en mensen kunnen dan bijv. in Fun maps wachten tot op het laatste en dan winnen. Ik mis een bestand of is beschadigd d3dx9_26.dll Missende bestand: d3dx9_26.dll Oplossing: Download (Klik) en plaats het bestand in: 'C:\WINDOWS\System32' en/of GTA:San Andreas map. msvcr71.dll Missende bestand: msvcr71.dll Oplossing: Download (Klik) en plaats het bestand in: 'C:\WINDOWS\System32'. Foutmeldingen Client verification Foutmelding: Client verification failed Oplossing: Her-installeer San Andreas (En/of verwijder je GTA:SA modificaties) Mapping/Maps Waar staan mijn maps Vraag: Waar staan mijn eigen gemaakte maps? Oplossing/Antwoord: In de map: 'C:\Program Files\MTA San Andreas\mods\map_editor\maps' Maps uploaden Vraag: Waar kan ik mijn gemaakte map(s) uploaden? Oplossing/Antwoord: Op MTA SA Center (Wel eerst lid worden!) Bewerkt: 27 januari 2006 door Jarno Reageren
RTS Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Bedankt Jarno zal hem even pinnen. En moven naar MTA Help Reageren
Jarno Geplaatst: 25 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Dankje. Toen ik had gepost dacht ik inderdaad dat hij beter in MTA help kon. Maar was te laat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.