Stefan Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Ik heb bij GTA SA. het GXT bestand italian. vervangen door de engelse waarin ik een paar woorden in het nederlands had veranderd, ik dacht ik vervang er maar de italiaanse voor want die gebruik ik toch niet. maar toen ik bij options-language italian wilde selecteren liep GTA SA vast. hoe kan dit ik heb alleen een beetje in de text veranderd en bij andere languages loop SA niet vast. weet iemand een Nederlandse GXT voor mij te vinden of weet iemand wat het probleem bij mij is??? alvast bedankt, Reageren
Blastov Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Vaag, mischien heb je bij sommige texten wat 'codes' weggehaalt waardoor het spel kan crashen op de punt waar hij die text gebruikt, of liep hij meteen vast toen je italiaans selecteerde ? Reageren
Stefan Geplaatst: 25 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 nee hij liep meteen vast toen ik italiaans selecteerde en ik weet zeker dat ik geen belijngrijke codes heb gewist. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.