Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Nice Work!

De achtergrond vind ik juist erg mooi passen bij de rest.

Vooral het lichte gedeelte met de tekst erin!

Een dikke 8,5!

Geplaatst:

Vind hem lelijk.

Jowx - Art design is was 3d'tjes en dat past daar noot bij

Background is maar raar altijd zwart doen of wit altijd het best .

Nu isie een 5.2 waart.

Ik zeg graag mijn mening sorry :{

Geplaatst:

@Synchro: heb je dat topic niet gelezen van die ene member, normaal doen.

Een logo hoeft niet altijd grauw te zijn, dit logo is design ruimtelijk. en dat staat voor iemand die graag verder kijkt dan alles wat grauw is, je geeft er een draai aan :klap:

Mooi gesproken toch...? :puh:

Een 8,5 hellaas zouden de letters mooier zijn als ze scherper waren :Y

>>> Door .Levi.: Als je dat topic van Arjen bedoelde, dan doet Synchro helemaal niets fout. Dit is zijn mening. Wat Arjen zegt is voor een gedeelte waar, maar verder is het ook zijn mening. Logo's kunnen van alles zijn. Grauw kaal kleurrijk. Begin niet gelijk iedereen die anders rate te vergelijken met dat topic, ik zie wel wanneer iemand fout rate.<<<

Geplaatst:

@ Grove St.

Synchro geeft alleen zijn mening, daar is niks mis mee ;) ...

Ik ben het ook niet met Synchro eens, en vind Jowx's Art goed gelukt, maar hij mag gewoon zijn mening geven, en dat mag natuurlijk altijd nog...

Geplaatst:
@Synchro: heb je dat topic niet gelezen van die ene member, normaal doen.

Een logo hoeft niet altijd grauw te zijn, dit logo is design ruimtelijk. en dat staat voor iemand die graag verder kijkt dan alles wat grauw is, je geeft er een draai aan :klap:

Mooi gesproken toch...? :puh:

Een 8,5 hellaas zouden de letters mooier zijn als ze scherper waren :Y

>>> Door .Levi.: Als je dat topic van Arjen bedoelde, dan doet Synchro helemaal niets fout. Dit is zijn mening. Wat Arjen zegt is voor een gedeelte waar, maar verder is het ook zijn mening. Logo's kunnen van alles zijn. Grauw kaal kleurrijk. Begin niet gelijk iedereen die anders rate te vergelijken met dat topic, ik zie wel wanneer iemand fout rate.<<<

Hij zegt alleen dat hij hem lelijk vindt en waarom, niet wat je erbij kan doen.. laat staan dat hij mooie sigs maakt, en die rode tekst is ook jouw mening ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Kap met dat geruzie svp. :-(

Ik wilde alleen maar dat jullie dat plaatje beoordelen, niet elkaars beoordelingen.. :cab:

Hij zegt alleen dat hij hem lelijk vindt en waarom, niet wat je erbij kan doen.. laat staan dat hij mooie sigs maakt, en die rode tekst is ook jouw mening

Daaruit kan ik wel opmaken wat beter kan.. Als die tekst te 3d'tjes (:cab:) is kan ik die tekst veranderen, zo ook door die achtergrond weg te halen en te vervangen door een witte of zwarte. Buiten dat heeft die beoordeling niks met zijn sigs te maken.

Let niet op wat een ander zegt, beoordeel gewoon dat plaatje of post niet. :)

Voor de rest iedereen bedankt voor de beoordelingen! :bier:

Of background kun je ook Transparant doen

Hij is transparant gemaakt, ik heb hem juist niet zo laten zien omdat sommige IE gebruikers dan een lichtblaue achtergrond zien.. :) Daarom heb ik er maar een achtergrondje achter gemaakt zodat het tenminste een beetje leuk over komt.

Bewerkt: door Jowx

Ik zeg niet dat ik mooie sigs maak ofzo.

Ik zeg wanneer het mooi is of niet , ik weet dat er hier beginners zijn.

Maaar op het begin moet je al streng zijn , en waarom?

Anders denkt die ene : " Ohh , dan ga ik er nog zo een maken "

En dan blijft hij die sigs maken en dan word het lelijk en heeft hij nog niks bijgeleerd.

Ik zeg niet dat Jowx een beginner is , alleen vind ik die " design " niet mooi.

Ik heb mooie dingen gezien van Jowx alleen weet ik niet meer wanneer :{

Of background kun je ook Transparant doen :puh:

Lelijk , niet mooi => Is voor mij het zelfde..

Bewerkt: door Synchro
Geplaatst:
Ik zeg niet dat ik mooie sigs maak ofzo.

Ik zeg wanneer het mooi is of niet , ik weet dat er hier beginners zijn.

Maaar op het begin moet je al streng zijn , en waarom?

Anders denkt die ene : " Ohh , dan ga ik er nog zo een maken "

En dan blijft hij die sigs maken en dan word het lelijk en heeft hij nog niks bijgeleerd.

Ik zeg niet dat Jowx een beginner is , alleen vind ik die " design " niet mooi.

Ik heb mooie dingen gezien van Jowx alleen weet ik niet meer wanneer :{

Of background kun je ook Transparant doen :puh:

dan hoef je nog niet: "Vind hem lelijk." te zeggen, zeg dat ik vindt hem niet mooi en help hem dan.. als hij een beginner is ( niet dat dat zo is )

Booh Grove st. maak je niet zo druk man, lelijk en niet mooi betekenen precies hetzelfde, bovendien, als Jowx er problemen mee had dan zegt hij dat zelf wel.. Klaar nu ermee...

Ontopic: Simpel en effectief, het logo doet waar voor het gemaakt is. Mooi hoe dat zegmaar íe glans erin zit.. Rate 8/10

Groetjes :cya:

Bewerkt: door RonaldVC

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...