Nocoj Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 ik heb 2 vragen 1) ik ben bezig met export missie en zoek nu de freeway volgens wikiGTA moet hij staan bij Hashburry, San Fiero bij de hippy shopper. nu ben ik al paar keer rond gelopen maar kan hem niet vinden, iemand idee waar hij precies staat, of een andere plek ik san fierro (het liefst) 2) De courierr zijn in de steden: Los Santos, San Fierro en Las Venturas. maar waar precies? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 De Freeway moet toch echt bij die Hippy Shopper staan, want die is nodig om de courier missie te doen. Waar hij ook vaak rijdt is de Countryside en de Desert. Reageren
Nocoj Geplaatst: 24 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 ik ben paar rondjes gelopen bij de hippy shopper maar hij staat er echt niet, waar staat ie dan precies? er naast? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Ja, hij staat er voor, misschien moet je even naar de andere kant van San Fierro rijden en dan weer terug naar de Hippy Shopper, ik denk dat ie er dan wel staat Reageren
Nocoj Geplaatst: 24 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 ok zal ik dat maar ff doen Reageren
Nocoj Geplaatst: 24 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 heb tussendoor wat andere export auto's gezocht en even later terug gegaan naar hippy shopper, maar hij staat er nog steeds niet de freeway, ik kan hem nu wel ergens anders gaan halen, maar jij zei ook dat je hem nodig hebt bij courier dus vind ik het nog steeds vreemd enig idee hoe dit komt... en iemand die dus de precieze plaatsen van alle courier missies weet? Reageren
Dizzee Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 De Freeway zou er echt moeten staan zoals General Lee zei. Misschien zat je wel verkeerd te kijken. Hier zou ie moeten staan: Reageren
Nocoj Geplaatst: 25 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 cool bedankt voor het kaartje:) volgens wikiGTA moest het bij hippy shopper in hashburry zijn, maar was er iets naast maar dan heb ik nog de volgende vragen: 1) ik heb 2 rondjes gedaan met die courier (San Fierro) en nog niet klaar hoeveel moet je er nou doen? 2) waar zitten de courier missies in Las Venturas en Los Santos Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 (bewerkt) 1) Je moet dit 3 keer doen, breng dan gewoon telkens de pakketjes rond. Als je dat allemaal gedaan hebt komt er een asset tot 2 duizend dollar voor de zaak. 2)Ik zal even een kaartje maken. Ach hij staat er nu al, bij de bovenste stip staat een Faggio naast de Burgershot. BIj een shop staat er in Los Santos (rode blokje), staat een BMX geparkeerd. Stap erop en je begint. Succes! Klik even op de thumbnail, want anders is hij zo klein Bewerkt: 7 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
NandroDavids Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 (bewerkt) Bespaar je de moeite. Ruurd: GTA-Sheep heeft hier een perfect kaartje voor me gemaakt: *KLIK* Zo moet het wel te vinden zijn. Het kaartje staat in GTA-Sheep's 2e post in dat topic... Bewerkt: 25 januari 2006 door NandroDavids Reageren
Nocoj Geplaatst: 25 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 cool bedankt Ruurd31 en NandroDavids Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.