JB940 Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 kun je ff zegge waar je die vind en polst hier jou slamvan: Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Ik neem aan dat je bedoelt waar je de Slamvan kunt vinden. Hij rijdt erg veel rond in Las Venturas (maar meestal nooit als je hem nodig hebt) en staat als je hem voor import/export zoekt in de wijk El Corona (Los Santos) bij de sexshop vlakbij de poort naar de luchthaven. Hopelijk heb je hier genoeg aan qua informatie. Overigens heb ik je topic even verplaatst naar GTA San Andreas General. Reageren
Giorgo Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Bij mij rijd hij inderdaad veel rond in Las Venturas (The Strip) zoals Sheep overigens al zegt. En ij rijdt ook veel rond in San Fierro net voor de Gant Bridge dus waar je vriendin ''Michelle'' woont. Als je voor haar deur ong. 5 minuten gaat staan zie je veel mooie wagens zoals : Infernus, FCR-900, en daar zit ook de Slamvan bij. Eenmaal je hem hebt rij dan best eens naar de Tuning shop in Los Santos. Nog veel speelplezier, Giorgo. Reageren
ZOrange Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 veel bij the strip en ook in Los santos in richman, rodeo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.