~Lance Vance Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Ik was San Fierro een beetje zat, dus ik scheur naar het vliegveld en pak een vliegtuig naar Los Santos. Wat zie ik daar? De hele Grove St. buurt overgenomen door Ballas!! En overal in Los Santos lopen ze! Hebben zij nu heel Los Santos overgenomen ofzo? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Ja, maar dat wordt ook verteld als je vanuit Los Santos in de Badlands aankomt, dat je even beter niet naar Los Santos terug kunt gaan. Heel Los Santos is inderdaad overgenomen door andere gangs en het is verstandig om er niet meer te komen totdat je aan het einde van de verhaalslijn zowiezo weer terug naar LS gaat. Dan wordt het ook tijd om alle buurten te herveroveren. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 25 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Ja oke maar ik moest ff gaan daten met Denise Reageren
Swedish Power Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Mmm wist ik ook nie maarja bedankt:) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.