~Lance Vance Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Hey als ik met Denise ga daten staat er dat ze drive-by's wil doen, en als ik Ballas tegenkom begint ze erop te schieten!! Is dat normaal? Reageren
Ferre Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Ja in een ander topiv heb ik gelezen dat ze dat leuk vond. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Het is inderdaad normaal dat ze gaat schieten. Je moet precies doen wat ze wil. Zo word je relatie steeds beter. Na een tijdje zegt ze dat ze naar huis wil. Soms wil ze ook gaan dansen in de club 'Alhambra' En soms wil ze een drive-by doen. Denise is trouwens de engiste vriendin die Drive-By's wil doen. Reageren
RobertSA Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Wahaha wist ik niet Vind wel lachen eik:P wahaha een vriendin die met de ballas wil vechten:P Reageren
ZOrange Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 ze is ook iemand van Grove street eh! Reageren
LucasV Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Ja, vet mannelijk eigenlijk. Reageren
Test Acount Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 (bewerkt) ja maar het is wel raar ik heb maar 3x meegamaakt dat dat gebeurde( dat een vrouw begon te schieten op me) Bewerkt: 25 januari 2006 door Test Acount Reageren
ZOrange Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 ja maar het is wel raar ik heb maar 3x meegamaakt dat dat gebeurde( dat een vrouw begon te schieten op me) Neen het is een vriendin van je die op balles schieten(je enemey) Het kan gebeuren dat er andere vrouwen op je schieten dus zijn meestal hoertjes of andere willekeurige vrouwen Reageren
ikt Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Als je met Michelle gaat daten gaat ze autorijden, heel slordig Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Als je met Michelle gaat daten gaat ze autorijden, heel slordig Nee dat is een speciale date die je alleen met Michelle kan krijgen en met Millie kan je ook een speciale date krijgen alleen dat is een andere date. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.