RobertSA Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Hallo iedereen, als ik bij stats kijk: en dan gangs staat er (volgens mij meteen)least favorite gang. wat betekent dat??(er staat onder ballas). Reageren
Dizzee Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Dat is de gang die je het minst liefst hebt, m.a.w. de gang waarvan je al de meeste gangmembers hebt vermoord. Reageren
RobertSA Geplaatst: 25 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 O oke bedankt;) Reageren
RonaldVC Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 (bewerkt) Inderdaad, letterlijk vertaald betekend het ''minst favoriete bende''. Dus de gang die het meeste hekel aan jou hebben . Oppassen voor hun dus Groetjes EDIT: Zo, lekker op tijd weer, loop ik weer achter de feiten aan Bewerkt: 25 januari 2006 door RonaldVC Reageren
ZOrange Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Bij vele zal dit balles zijn omdat je die moet vermoorden/uitroeien! Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 in het begin toen ik hitman wou worden schoot ik de hele tijd mijn gang dood dus toen stond er bij least favorite gang Grove Street Families Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Dat is niet zo slim want dan krijgen ze minder respect voor je (waardoor het eigenlijk een beetje nutteloos is om missies te doen) Reageren
.Sharingan Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 als je missie's doet krijg je juist Respect, het is niet als je helemaal geen respect hebt dat je geen missie's kan doen !! Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Het enige wat er gebeurt als je geen respect hebt is dat je geen gangmembers kan recruteren als je weer respect krijgt kan dit weer. Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Dat is niet zo slim want dan krijgen ze minder respect voor je (waardoor het eigenlijk een beetje nutteloos is om missies te doen) Lance dance bedoelt nu Grove Street Families bij least favorite gang staat kunnen ze net zo goed geen missies meer voor hun laten doen. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 die Stats wordt bepaald door het aantal kills van de Gang die je hebt doodgeschoten,, Lance Dance heeft Zeker een beetje Teveel Grove.St gekilled maar je kan altijd missie's doen ... ook met 0% Respect !! Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 (bewerkt) Ik weet het tales maar met missies verdien je respect, dus je snijd jezelf in de klauwen als je Grove St. uitmoord, want dan verlies je dat respect weer. Edit: Bij mijn Least Favourite Gang staat ook Ballas en terecht, ik haat die dikke vetzakken Bewerkt: 25 januari 2006 door Lance Dance Reageren
.Sharingan Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 ik had eens een keer, gepimpte Uranus ... knallen ze me auto helemaal kapot weg auto en ik was in LS met die wagen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.