Jump to content

Stats

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen,

als ik bij stats kijk: en dan gangs staat er (volgens mij meteen)least favorite gang. wat betekent dat??(er staat onder ballas).

Geplaatst: (bewerkt)

Inderdaad, letterlijk vertaald betekend het ''minst favoriete bende''. Dus de gang die het meeste hekel aan jou hebben :Y .

Oppassen voor hun dus ;)

Groetjes :cya:

EDIT: Zo, lekker op tijd weer, loop ik weer achter de feiten aan :N

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:

in het begin toen ik hitman wou worden schoot ik de hele tijd mijn gang dood dus toen stond er bij least favorite gang Grove Street Families

Geplaatst:

Dat is niet zo slim want dan krijgen ze minder respect voor je (waardoor het eigenlijk een beetje nutteloos is om missies te doen)

Geplaatst:

als je missie's doet krijg je juist Respect, het is niet als je helemaal geen respect hebt dat je geen missie's kan doen !!

Geplaatst:

Het enige wat er gebeurt als je geen respect hebt is dat je geen gangmembers kan recruteren als je weer respect krijgt kan dit weer.

Geplaatst:
Dat is niet zo slim want dan krijgen ze minder respect voor je (waardoor het eigenlijk een beetje nutteloos is om missies te doen)

Lance dance bedoelt nu Grove Street Families bij least favorite gang staat kunnen ze net zo goed geen missies meer voor hun laten doen.

Geplaatst:

die Stats wordt bepaald door het aantal kills van de Gang die je hebt doodgeschoten,,

Lance Dance heeft Zeker een beetje Teveel Grove.St gekilled

maar je kan altijd missie's doen ... ook met 0% Respect !!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet het tales maar met missies verdien je respect, dus je snijd jezelf in de klauwen als je Grove St. uitmoord, want dan verlies je dat respect weer.

Edit: Bij mijn Least Favourite Gang staat ook Ballas en terecht, ik haat die dikke vetzakken :puh:

Bewerkt: door Lance Dance
Geplaatst:

ik had eens een keer, gepimpte Uranus ... knallen ze me auto helemaal kapot :-(

weg auto

en ik was in LS met die wagen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...