Jump to content

Probleem met verlichting

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden, ik vroeg me a of iemand dit probleem kent:

probleemmetverlichting26pd.th.png

Aan de Linker screen is te zien dat het object (de verlichting dus) gemaakt is met alles erop en eraan.

In de Rechter Screen zie je dat een groot stuk weggevallen is. Kent iemand dit probleem? Of weet iemand hoe je dit moet oplossen?

Daarnaast wil ik vragen hoe ik het object kan laten branden.

Aan gezien het object geen IDE heeft (ik heb het vervangen Sub_floodlite) kan het object toch branden (dit is bij alle lantaarnpalen en stoplichten zo) Hoe kan dit? en hoe kan ik dit veranderen? (met moomapper? Nee, want zoals ik al zei: het object heeft geen IDE)

Alvast bedankt voor je hulp!

SSX-Breaker..........

Geplaatst:

Bedankt, maar...........

Ik zie nergens een IDE staan van Lamppost2 of doublestreetlght1 of Mtraffic ofzo.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb het IDE bestand al gevonden. Het zat in d GENERIC.IDE Ik heb Sub_floodlite de kleur DONKER ORANJE gegeven. DIt is dezelfde kleur als lamppost2. Waarom is Lamppost2 in Vice City weg, terwijl hij wel in moomapper te zien is?

EN kan iemand mij dan nog helpen met de verlichting?

(Dus dat ie seen stukje verdwijnt)

(Zie alles + screens: eerste reactie)

Bewerkt: door SSX-Breaker
Geplaatst:

Ik zie 3 dubbel posts, op dit forum mag je geen berichten achter elkaar plaatsen tenzei daar reden toe is.

Ik denk dat handig is om dit door te lezen voor jou: GTAForum regels

Succes op het forum verder :Y:cya:

Geplaatst:

een ding wacht gewoon af tot iemand de goede antwoord weet en niet ongeduldig zijn graag ;)

ik denk dat de objecty in de lucht te DUN is in de lucht, misschien wat dikker maken en jij ziet dan mss hele 1object dan, en die licht wete ik niet want ben niet goed in dit soort modden

Geplaatst:

Ik weet niet waar het probleem ligt maar je kunt beter zelf een model maken dan heb je ook geen gezeik met spoorlooze voorwerpen. :cya:

Geplaatst:

Bedankt Gnagster 28, ik heb zojuist het probleem ondtek.

De LOD Value moest hoger.

De IDE heb ik ook al gevonden: GENERIC.IDE

Maar nu nog, weet iemand nu waarom objecten verdwijnen als ik de sterkte van de lichten aanpas? Of ik de kleur verander? Of als ik het laat weerspiegelen?

SSX-Beraker.........

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, ik verander de kleur (Costum) wijzig ik in een andere kleur.

Waar we het in dit topic over hebben:

''Het begint met de L en eindigt met een L en is stijf. Wat denk je dat het is? Iets waar ik het in dit topic de heletijd over heb: LantaarnpaaL'' en eventueel stoplichten. Die scheef branden en problemen veroorzaken.

Bewerkt: door SSX-Breaker

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...