~Lance Vance Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Er zijn nog een paar kleine dingen die ik niet begrijp. Voor zover ik nu weet: Smoke, Sweet, en Ryder hebben CJ en Grove St. verraden en werken nu samen met Ballas. Toch heb ik nog vragen: - Wie of wat is C.R.A.S.H.? - Welke rol speelt Officer Tenpenny in het leven van CJ? - Aan welke kant staat Officer Tenpenny nu eigenlijk (de ene keer bust ie CJ alsof het een crimineel is, de andere keer zit ie ergens drugs te roken). - Hoe is CJ in contact gekomen met The Truth? - Hoe is CJ in concact gekomen met Catalina en gaan we haar nog vaker zien (ipv van in de Badlands)? Dit zijn mijn vragen.... Reageren
Swedish Power Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 - Wie of wat is C.R.A.S.H.? Dat is een vent waar je een paar missies voor meot doen Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 (bewerkt) 1 C.R.A.S.H dat is politie in dit geval tenpenny hernandez en pulaski die zaken doen met de onderwereld en mense vermoorde 2 tenpenny hij is agent die je redde van de normale politie dus ompraten en nam je mee naar de badlands hij is echter wel je grootste vijand op de ballas na 3 slechterik 4 via tenpenny 5 nee na de badlands zal je haar noiet zien want ze heeft je gedumpt voor claude (gta3) en is naar liberty city gegaan ze belt je afentoe van wat hze van je vind bv PIGG of ze neukt met claude en zegt dat ze echt van claude geniet of ze toetst perongeluk jou nummer meer vragen offe EDIT: Mijn 100ste bericht hoera Bewerkt: 25 januari 2006 door Carl_Johnson2 Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 (bewerkt) Crash dat is officer Tenpenny Pulaski en Hernandez.Tenpenny beschuldigt Carl van een moord en Tenpenny kan Sweet vermoorden daarom doet Carl klusjes voor hem.Officer Tenpenny is een corrupte agent hij staat aan niemands kant.De Truth geeft drugs aan Tenpenny en Tenpenny zei waarschijnlijk dat de Thruth Cj moest opbellen.En Catalina is de nicht van Cesar en je ziet haar niet meer. Bewerkt: 25 januari 2006 door gta-liefhebber Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Smoke, Sweet, en Ryder hebben CJ en Grove St. verraden en werken nu samen met Ballas. Sweet werk de hele storeline samen met jou. Big Smoke en Ryder zijn je tegenstanders. Sweet is je trouwste Grove-street member ! Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Smoke, Sweet, en Ryder hebben CJ en Grove St. verraden en werken nu samen met Ballas. Sweet werk de hele storeline samen met jou. Big Smoke en Ryder zijn je tegenstanders. Sweet is je trouwste Grove-street member ! Sterker nog Sweet is je broer. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 25 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Ok dus alleen Smoke en Ryder zijn vijanden (Ryder heb ik al vermoord) Reageren
RobertSA Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Tenpenny en pulaski zijn ook vijanden;)en de ballas nzo je hebt redelijk veel vijanden:P Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 26 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Maar is Smoke nou ook een broer van CJ of niet? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Maar is Smoke nou ook een broer van CJ of niet? Nee, Big Smoke is geen broer van CJ. Big Smoke is gewoon 1 van de vroegere gangleden van de Grove Street. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Maar is Smoke nou ook een broer van CJ of niet? Nee hij was een goede vriend van de familie en als Smoke de broer van Cj was had hij niet de Ballas gejoiend. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.