Jump to content

Vragen over SA

Recommended Posts

Geplaatst:

Er zijn nog een paar kleine dingen die ik niet begrijp.

Voor zover ik nu weet:

Smoke, Sweet, en Ryder hebben CJ en Grove St. verraden en werken nu samen met Ballas.

Toch heb ik nog vragen:

- Wie of wat is C.R.A.S.H.?

- Welke rol speelt Officer Tenpenny in het leven van CJ?

- Aan welke kant staat Officer Tenpenny nu eigenlijk (de ene keer bust ie CJ alsof het een crimineel is, de andere keer zit ie ergens drugs te roken).

- Hoe is CJ in contact gekomen met The Truth?

- Hoe is CJ in concact gekomen met Catalina en gaan we haar nog vaker zien (ipv van in de Badlands)?

Dit zijn mijn vragen....

Geplaatst: (bewerkt)

1 C.R.A.S.H dat is politie in dit geval tenpenny hernandez en pulaski die zaken doen met de onderwereld en mense vermoorde

2 tenpenny hij is agent die je redde van de normale politie dus ompraten en nam je mee naar de badlands hij is echter wel je grootste vijand op de ballas na

3 slechterik

4 via tenpenny

5 nee na de badlands zal je haar noiet zien want ze heeft je gedumpt voor claude (gta3) en is naar liberty city gegaan ze belt je afentoe van wat hze van je vind bv PIGG of ze neukt met claude en zegt dat ze echt van claude geniet of ze toetst perongeluk jou nummer

meer vragen offe

EDIT: Mijn 100ste bericht hoera :klap:

Bewerkt: door Carl_Johnson2
Geplaatst: (bewerkt)

Crash dat is officer Tenpenny Pulaski en Hernandez.Tenpenny beschuldigt Carl van een moord en Tenpenny kan Sweet vermoorden daarom doet Carl klusjes voor hem.Officer Tenpenny is een corrupte agent hij staat aan niemands kant.De Truth geeft drugs aan Tenpenny en Tenpenny zei waarschijnlijk dat de Thruth Cj moest opbellen.En Catalina is de nicht van Cesar en je ziet haar niet meer.

Bewerkt: door gta-liefhebber
Geplaatst:
Smoke, Sweet, en Ryder hebben CJ en Grove St. verraden en werken nu samen met Ballas.

Sweet werk de hele storeline samen met jou. Big Smoke en Ryder zijn je tegenstanders. Sweet is je trouwste Grove-street member ;) !

Geplaatst:

Sweet werk de hele storeline samen met jou. Big Smoke en Ryder zijn je tegenstanders. Sweet is je trouwste Grove-street member ;) !

Sterker nog Sweet is je broer.

Geplaatst:
Maar is Smoke nou ook een broer van CJ of niet?

Nee, Big Smoke is geen broer van CJ.

Big Smoke is gewoon 1 van de vroegere gangleden van de Grove Street. ;)

Geplaatst:
Maar is Smoke nou ook een broer van CJ of niet?

Nee hij was een goede vriend van de familie en als Smoke de broer van Cj was had hij niet de Ballas gejoiend.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...