AmsterdamBoy Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Als ik zit te racen op me snelst dan rijd iedereen naast mij gewoon weg:S Hoe kan dat? of hoe ga je NOG sneller? Reageren
Typhoon Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 MTA SA bedoel je? Probeer eens een andere server.. ik denk niet dat er nu al veel cheats zijn, meschien hebben hun ook nitro? Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 25 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 MTA SA bedoel je? Probeer eens een andere server.. ik denk niet dat er nu al veel cheats zijn, meschien hebben hun ook nitro? Waroom haalt iedereen mij in?:S Ik rij op mn snelst Reageren
Velaro Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Als je niet goed bent in Race-Games haalt ook iedereen je in,dus ik neem aan dat je niet zo goed bent in Race-Games ? Reageren
Johan O. Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Als je niet goed bent in Race-Games haalt ook iedereen je in,dus ik neem aan dat je niet zo goed bent in Race-Games ? jah, dar heb ik ervaring mee gewoon veel oefenen, dan komt het vanzelf Reageren
Joriz Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Je moet gewoon kunnen rijden. Een kwestie van goed gasgeven bij de start en op een motorvoertuig de (on)bekende truc uithalen. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 25 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Het lijk er wel want ze haperen. Dat zie ik niet wie even snel als mij rijd. Reageren
Slimm Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Als je op de motor rijdt is het een goede truc om pijltje naar voren in te tikken achter elkaar, dan leun je naar voren en haal je iedereen met gemak in. Met de auto is het toch een kwestie van goede bochten etc. Reageren
Arjen Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Ik had gister eentje die was serieus aan het speedhacken. Iedereen lag op gelijke hoogte bij de start, maar die jongen flipte hem er vandoor (naam = Mightykiller). Ik dacht eerst van, nja.. Zal wel geluk zijn dat hij zo snel wegkwam. Maar later hadden we een race op de motor en daar ging hij ontzettend snel iedereen voorbij, ik was zeker op topsnelheid en hij raasde me voorbij.. Toen heb ik he gekicked wegens speedhack. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Hoe kom je dan aan speedhack, als ik zo dom mag zijn dat te vragen? En beter nog, is het niet mogelijk de server waar we op spelen zó in te stellen, dat dit soort dingen niet meer kunnen. Maakt voor mij overigens niet zoveel uit hoor....wordt toch meestal laatste Reageren
Arjen Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Er zijn altijd wel slimme jongens die wat bestandjes wijzigen. Dit zal je alleen kunnen voorkomen door de server als maar te updaten met nieuwe beveiligingen etc. Maar die jongen die ik gister zag, daar was ik 100% van overtuigd dat ie speedhack had. Reageren
Joriz Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Op een of andere manier ben ik ook altijd als eerste weg bij de start waarna ik daarna gewoon maximum snelheid netzo als iedereen rij. Ik denk dat de oorzaak hiervan is en het op juiste moment gas geven, vooraan staan en zo min mogelijk sturen (eigenlijk niet). Door sturen verlies je heel veel snelheid. Ook denk ik dat een oorzaak is dat bij sommige mensen nog dat level gedeelte van GTA San Andreas laad waardoor je PC slomer is en waardoor je dus ook slomer vooruit komt (een van de redenen waarom MTASA standaard de framelimiter aan heeft staan). Oplossing hier dus voor is de settings van GTA San Andreas lager te zetten dus van high naar medium of low. Het is niet mogelijk om je orginele bestanden van GTA San Andreas te bewerken. Dan krijg je een foutmelding. Ook is MTASA beveiligd tegen cheatprogramma's. Ook moet als het goed is binnenkort elke MTA server uploaden met nieuwe defenities. Reageren
Jarno Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 De AntiCheat gedoe vanaf de server zijn kant werkt weer. Dus veel minder cheaters. Wel moet de server geupdate worden naar versie: 1.0.3 Reageren
Arjen Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Op een of andere manier ben ik ook altijd als eerste weg bij de start waarna ik daarna gewoon maximum snelheid netzo als iedereen rij. Toen ik die jongen zag waren we allang voorbij de start, we reden op het vliegvel en hij maakte duidelijk een grote bocht. Maar hij raasde iedereen met gemak voorbij. Jammer dat ik geen film of screenshot heb. Dit was niet bij de start gebeurd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.