shanon Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Hier (net als in vice city) een map van san andreas voor de release van de game. Zijn er nog dingen veranderd? Hier ook nog voor de duidelijkheid de map van nu: en hier de map van toen Reageren
Typhoon Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Ik zie de map van toen niet... welke bedoel je? En je kan zelf ook zien dat er wat veranderd is.. Je bedoeld toch niet de map van SA in GTA 1? Zo ja.. dan is er heel veel veranderd. Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Ja ik zie de map van "toen" ook niet moet je die nog zoeken? Reageren
quinton Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 je bent geloof ik ''de map van toen'' toetevoegen. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 hier Waar? Ik zoeken in alle gaten en hoeken, geen map hoor hiero..... Reageren
shanon Geplaatst: 25 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 (bewerkt) het lukt maar niet om 'm te posten. maar hier wel de link van het oude plaatje http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=60276&page=4 ze zeggen dat dat plaatje fake was, maar dat was niet zo. dit was de orginele map van san andreas toen hij nog in de maak was. Bewerkt: 25 januari 2006 door shanon Reageren
Typhoon Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 (bewerkt) Nou zoals je ziet is hij heel erg veranderd! Bewerkt: 25 januari 2006 door Typhoon Reageren
RonaldVC Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Rechtstreeks een link naar een ander forum Ik zou zeggen: print ze allebei uit, en ga lekker een avondje op zoek naar de verschillen.. Ik kan je vertellen, het zullen er een hoop zijn.... Groetjes Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 (bewerkt) Zo ze hebben veel verandert het is gwn niet te geloven En RonaldVC dat is wel veel hoor haast alles is verandert dus ik zou maar vergelijkingen zoeken ik zeg er alvast 1 Chinatown nu meer vergelijkingen zoeken meer... meer.. omdat ik zo aardig ben typ ik The bay ook dus alvast 2 nu meer zoeken meer... meer... veel meer Bewerkt: 25 januari 2006 door Carl_Johnson2 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 die kaart is Nep die is ooit gemaakt en heeft op een Fansite gestaan, die Map is NIET van Rockstar ! Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Deze kaart is duidelijk nep want er staat Sin city San Andreas en de naam van het vliegveld en San Andreas is toch een staat nou dat plaatje is duidelijk een stad. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Het is een Teken Style kaart van San Fransico ! Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 maar het is nog steeds leuk om vergelijkingen te zoeken ik zie wel dat ie nep is Reageren
shanon Geplaatst: 25 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 (bewerkt) het is niet nep, want oorspronkelijk zou san andreas eerst sin city gaan heten (en rond die periode kwam deze map) en later was dat maar geschrapt (dit heeft rockstar zelf bevestigt). en de game was toen helemaal veranderd. BTW de release van deze map was zo rond eind 2002/begin2003. -Ik lieg niet!-. Bewerkt: 25 januari 2006 door shanon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.