Jump to content

san andreas beta

Recommended Posts

Geplaatst:

Het zou niet eerst Sin City heten... eerst kwam libery city, toen Vice City en toen San Andreas, het was een triologie het zou niet Sin City heten.

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• shanon

10

• RonaldVC

5

• .Sharingan

4

• Typhoon

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Sin City is net zoiets als Gta Tokyo dat zijn allemaal Teasers ... zodat je er wat bij gaat voorstellen !

Geplaatst:

San Andreas is gebaseerd op een staat. Geen stad dus en is het raar als het Sin City zou heten.. Bovendien is Sin City de bijnaam van Las Vegas en is er een film die Sin City heet... Feitelijk gewoon onmogelijk...

Er waren geruchten dat GTA4 misschien Sin City zou gaan heten, maar dat was ook snel uit de wereld..

Dat ze dat ooit is op een ander forum gezegd hebben betekend niet dat het echt waar is hoor, zij gaan net als ons af op geruchten...

Groetjes :cya:

Geplaatst:

Klopt Ronald VC, alles is gebasseert op een staat.

Los Santos = Los Angeles, criminaliteit is daar hoog. Kijk zondag maar naar flodder in Amerika, daar zijn ze ook in Los Angeles, er is veel criminatileit.

San Fierro = San Fransico

Las Venturas = Las Vegas, de echte gokstad.

Geplaatst:

Toch nog even leuk om te vermelden.

Rockstar was in het begin inderdaad van plan maar 1 stad in de game te stoppen.Maar ze konde geen keuze maken tussen Angeles,Vegas en San Francisco dus hebben ze inplaats van 1 stad 1 staat gedaan.

Ik wil eerlijk gezegd meer weten over de huidige staat en of daar niet meer is verdwene dan de 3e vliegbaan of eventueel een alcatraz eiland.

Geplaatst:

Nou, Shorty D, in het begin van san andreas wouden ze het gta sin city noemen, maar dit was geschrapt omdat de makers toch weer mee wouden gaan met de staten in de orginele gta.

En trouwens, deze info heb ik niet van een of ander forum nee ik heb die van rockstar games zelf. :*D

hier bijvoorbeeld een screenshot van gta 3, ver voor released.

Geplaatst:

Shanon, jij hebt nou al vaker nogal dubieuze topics gestart met geruchten over de nieuwe gta die overduidelijk fake waren en dus ook gesloten zijn, en nu weer beweer je weer allerlei dingen die zoals al gebleken onwaar zijn..

Wees toch eens duidelijk en geef wat bronnen en plaats toch eens bewijzen..

Hoe kunnen wij nou in godsnaam zien dat deze screenshot van ''vet voor de release'' is van gta3? Dat kan iedereen toch wel zeggen?!

Bronnen en bewijzen!

Geplaatst:
Nou, Shorty D, in het begin van san andreas wouden ze het gta sin city noemen, maar dit was geschrapt omdat de makers toch weer mee wouden gaan met de staten in de orginele gta.

En trouwens, deze info heb ik niet van een of ander forum nee ik heb die van rockstar games zelf. :*D

hier bijvoorbeeld een screenshot van gta 3, ver voor released.

Bewijs het! Geef de link van de Rockstar site. Geloof je niet. :t

Geplaatst:

Die kaart is een mod voor Vice City, dat zie je duidelijk aan de eilanden zelf.

Die screen is niet van ver voor GTA III release maar ook gewoon een mod.

R* geeft echt geen screens van voor de release en als het zo was dan stond de screen op de R* site zelf.

Geplaatst:
Die kaart is een mod voor Vice City, dat zie je duidelijk aan de eilanden zelf.

Die screen is niet van ver voor GTA III release maar ook gewoon een mod.

R* geeft echt geen screens van voor de release en als het zo was dan stond de screen op de R* site zelf.

'Nuff said, niets aan toe te voegen.

Geplaatst:

Daarmee willen ze zeggen, de beta versie van die mod. Wat me opvalt is dat jij altijd wel afkomt met die geruchten en dat jij de enige bent die het gelooft. Zolang je niet met voldoende bewijs komt, zal niemand je geloven.

Het is trouwens de eerste keer dat ik die screenshots tegenkom.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben het ook eens met Lance Dance het kunnen mods zijn zolang het niet door rockstar zelf is bevestigt geloof ik het niet.Ik heb de screenshots van gta3 daar eens nagekeken en er was een screen van de missie Salvetore called A meet daar zie je Joey in zijn garage kleren dat kan alleen met een mod.

Bewerkt: door gta-liefhebber
Geplaatst: (bewerkt)

kijk even op www.rockstargames.com naar gta 3 en klik op development

op die site is wel overduidelijk deze screen te zien.

Bewerkt: door shanon

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...