Gtaboy107 Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 kijk even op www.rockstargames.com naar gta 3 en klik op developmentop die site is wel overduidelijk deze screen te zien. Je kaart is echt NEP. Dat kan je wel weten want het ziet er ook niet uit. Dus het is NEP. Groeten Gtaboy107. Reageren
shanon Geplaatst: 25 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Nee, het is de beta versie. en nog wat, klopt de screenshot? Reageren
henk_jan Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 (bewerkt) Ik ken die screen niet vinde, kun je niet een directe link naar de screen geven. die map is ook Fake, dat was 1 van de geruchten een paar maanden voor de release van GTA:SA in die tijd kwam er iedere 3 dagen een andere map uit, dit was er dus 1! de volgende keer als je een topic zoals dit opent of zoals die topics in ´Upcoming GTA´ moet je in de beign post met ´hard´ bewijzen komen, in de vorm van een Link screen en altijd een bevestiging van R*! @Tales GTA Games bijvoor beeld daar komt al het officiele nieuws van R* altijd op! en die gta mailing list vanRockstar! Bewerkt: 25 januari 2006 door henk_jan Reageren
.Sharingan Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 een bevestiging ... hoe wil je dat doen dan ... dat kan je ook Faken !! Reageren
shanon Geplaatst: 25 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 op de site van rockstar games staat mijn pic, echt waar ik zweer het met nog een paar andere pics erbij. Reageren
Giorgo Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Die kaart klopt echter niet hoor. Op die map ligt Alcatraz links boven terwijl Alcatraz ligt naast de Golden Gate Bridge. De military base enz.. klopt ook niet. @Dat plaatje van gta3 kom je ook tegen als je op google intypt: Gta. Reageren
shanon Geplaatst: 25 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Ok, maar had ik gelijk van die pic. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 nu tevreden??http://planetgrandtheftauto.gamespy.com/sc...s&page=28&cat=4 Nee, ik ben niet tevreden. Die link is allemaal wel leuk en aardig maar het is geen officiele site van R* noch van Take2. Dat is gewoon een gamesite... En zoals al eerder aangegeven door verscheidene hebben ze het over een beta versie van een mod, iets wat dus niet door R* gemaakt is. Dus je hebt ook geen gelijk wat betrefd die screenshot.. Sorry dat ik het zeg hoor, maar elke keer probeer je zó geloofwaardig over te komen, en dan worden er keiharde bewijzen neergelegd die duidelijk laten zien dat je ongelijk hebt, en toch blijf je volhouden. Veel vertrouwen schep je niet op deze manier.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.