meetlat Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Is het dus mogelijk om sa te compresseren door bijvoorbeeld de radiostations naar mp3 te converteren etc ??? zoja wie kan me dan helpen met hoe het moet? Want mijn pc staat vol met van die grote progs's drrm wou ik vanalles kleiner maken. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Als je iets wil verkleinen moet je het Zippen (met WinRAR of WinZip) Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Tsja....dingen comprimeren doe je inderdaad met Winzip of winrar. Maar dan uitsluitend om ze daarna op te slaan ter bewaring of ter verzending. Want een programma onderdeel wat is ingepakt wordt natuurlijk niet meer als zodanig herkend, dus het is niet mogelijk MP3's die in een spel een functie hebben in te pakken. Om een spel spelend te houden moeten alle onderdelen uitgepakt zijn (en blijven). Comprimeren is helaas niet mogelijk. Reageren
EXIT Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 het is wel mogelijk om mp3 te comprimeren maar dan word de kwaliteit veel en veel slechter Reageren
Wazuup Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Maar de gta muziek extensies zijn volgens mij nog niet ontcijferd. Ik zou gewoon nutteloze programma's eraf gooien, of een extere harde schijf kopen. Greetz Wazuup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.