Zinu Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 ...erachter te komen welke Hidden Packages je mist? Want ik ben natuurlijk door het spel heen aardig wat packages tegengekomen, die ik dus ook gepakt heb. Nu heb ik er nog 3 te vinden, maar ik zou niet weten waar. Is er een manier om erachter te komen waar die laatste drie liggen? Reageren
Typhoon Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Je kan proberen om op internet een kaart op te zoeken. Anders weet ik het ook niet. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Als je niet meer weet welke je hebt gepakt dan is er geen manier meer voor. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Op WikiGTA vind je een map met alle vindplaatsen. Ik zou zelf gewoon op een regenachtige zondagmiddag even alle vindplaatsen afrijden op zoek naar de 3 die je niet hebt. Dat probleem hadden we in SA en Vice City ook al, is in LCS niet anders geworden. Succes LCS verborgen pakketjes Reageren
Zinu Geplaatst: 25 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Ja ik ben alle kaarten al nagegaan maar ik zou niet weten welke ik mis Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.