Johan O. Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 ik probeer een server op te zetten voor MTA SA maar elke keer als ik hem opstart krijg ik gewoon wat je normaal hoort te zien maar niemand kan joinen, me firewall laat hem door, moet ik geen poorten openen op mijn modem/router ? zoja welke poorten ? B.V.D. Johan O. Reageren
Siender Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 ik probeer een server op te zetten voor MTA SAmaar elke keer als ik hem opstart krijg ik gewoon wat je normaal hoort te zien maar niemand kan joinen, me firewall laat hem door, moet ik geen poorten openen op mijn modem/router ? zoja welke poorten ? B.V.D. Johan O. Je moet in ieder geval poort 22003 open hebben staan. als je de ase ook nog wilt moet je poort 22126 open staan en voor admin moet je 44003 open hebben. Reageren
Jarno Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Oftewel: 22003 (UDP, Gameserver) 44003 (UDP, Adminserver) 22126 (UDP, All seeing eye) Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Johan O. heeft nu denk ik antwoord maar hoe kan ik mijn poorten dan openzetten? :$ Want ik wil ook ff een klein tijdelijk servertje hebben voor mijn clan totdat we een betere server hebben. Alvast bedankt {AoS}S.Eagle Reageren
Siender Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Johan O. heeft nu denk ik antwoord maar hoe kan ik mijn poorten dan openzetten? :$ Want ik wil ook ff een klein tijdelijk servertje hebben voor mijn clan totdat we een betere server hebben. Alvast bedankt {AoS}S.Eagle Ga naar www.watismijnip.nl kopieer je ip adres en plak het in je adresbalk. dan kun je daar ergens poorten open zetten (het is bij elke router anders dus het is moeilijk te zeggen) Reageren
Jarno Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Het beste is om in de handleiding van je router te kijken. Daar staat het zeker in, zonder twijfels. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.