Juice Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Jaa, eindelijk een topic van mij in eht Computer Talk. Ik heb een vraagje. Ik wil graag een cursor voor mijn site, maar kan er geen maken. ik wil graag zo'n cursor als op http://www.orange-dawn.tk/ Dat er zo'n ding aanbungelt. Kan iemand misschien iets voor me maken? Jarno misschien? Het moet wel voor mijn site zijn. Juice Reageren
X-TX Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Heb je script voor nodig. Javascript zo goed ik mij kan herinneren. Kun je sterren, regen, dingen, klokken en van alles en nog wat eraan hangen. Reageren
Juice Geplaatst: 25 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Heb daar echt totaal geen ervaring mee. Kan iemand het niet voor me doen? Reageren
X-TX Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Google is your frind. Zo makkelijk. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Kijk hier eens rond. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.