Furi0uz Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Geplaatst: 4 september 2004 Eindelijk is er dan nieuwe informatie over dit hele revolution gebeuren! MTA The Core 0.4! MTA team is nu bezig met de dromen en wensen te verwerkelijken van alle MTA spelers! Beter gesyncte gameplay! Ingame client - geen rommeltje meer met losse client(s)! Boten komen erin! En ook Drive By Shooting en schieten met de wapens van de Hunter zal nu mogelijk zijn! De nieuwe versie is nog niet uit, en een datum is er ook nog niet, maar meer info kan tot dan toe HIER gevonden worden! Omg... *is excited* Reageren
RTS Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Geplaatst: 4 september 2004 oooooooooooh dit is zoooooooooooooo vet echt man :blink: eindelijk loopt hij beter, en je kan mods gebruiken B) Reageren
Furi0uz Geplaatst: 4 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2004 Yepz... Maar voor zover ik heb gelezen moeten het ook echt MODS zijn als in MODS... En dus geen cheatende MODS... De server kan volgens deze berichten bepalen welke mods er gebruikt mogen worden, dus dat kan per server verschillen... Rocket Launcher ben ik niet zo heel erg tevreden over , maar goed... Als ik alles zo bij elkaar zie, kan ik die Rocket Launcher wel vergeven ... [EDIT] Rocket launchers will ofcourse be controllable from the addons, so you can choose if you want to play with them or not. Sometimes, you might want to give all the players 1000 health (or somthing) and a load of rocket launchers... who knows? eAi Admins moeten zelfs bepaalde wapens, health etc. kunnen inschakelen, uitschakelen, verzetten etc... :blink: *stilte* :ph34r: Reageren
Robienske Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Geplaatst: 4 september 2004 Wow hij is echt vet. IK kijk er naar uit. Ik droomde altijd al van boten. Reageren
Ironfist Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Geplaatst: 4 september 2004 ja... moet echt vet zijn in een boot te zitten als gunner voor een bende achtervolgers... wow Reageren
[XII]Extent Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 Wel chill Alleen nu kan ik geen weapon map gaan maken ervoor als admin zelf kan zeggen.. Reageren
Furi0uz Geplaatst: 5 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2004 Denk maar zo... Met 0.3 werd op de meeste servers (waar ervaren spelers speelden) de spaz verboden, waarschijnlijk zal het ook zo lopen met de Rocket Launcher, Minigun(?), Spaz(opnieuw)... Reageren
Yohan Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 Te vet ik las dit bij toeval gister op de MTA site.. En flipte helemaal.. :blink: :rolleyes: Echt boten.. Sniper.. Better blood mod.. Geen crash.. :lol: :lol: Bijna geen lag meer.. verbeterde servers.. MTA niet maar apart.. B) Anyways MTA Bleu word gewoon de shit.. B) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.