Big-Smoke Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Hey, ik heb gehoord dat er ook een GTA Ultra is, dan kan je GTA 3, Vice City en San Andreas in 1 game spele. weet iemand waar die te downloaden is??? Reageren
need my speed Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 1. Welkom op het forum, heb een prettige tijd hier 2. We doen hier niet aan Warez, dat zijn illegale dingen...Kijk voor de grap is hier. 3. GTA Ultra bestaatnaar mijn weten niet, dus het zal wel een grapje zijn geweest 4. Er is tevens wel een GTA, ik ben de naam vergeten, maar daar mee krijg je GTA San Andreas, Vice City, en GTA3 (net zoals je met GTA Double Pack Vice City en GTA3 kreeg), maar je krijgt het niet in een spel 5. Reageren
Lantyz Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Niet gelijk het ergste denken, misschien heeft Big-Smoke het over een mod. In dat geval zou je hier eens een kijkje kunnen nemen. In ieder geval gaat dit subforum over de volgende GTA, en daar is nog niet veel over bekend. Dat het alle vorige steden zal bevatten is niet waarschijnlijk. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 3. GTA Ultra bestaatnaar mijn weten niet, dus het zal wel een grapje zijn geweest Niet alle mods zijn even grappig. 4. Er is tevens wel een GTA, ik ben de naam vergeten, maar daar mee krijg je GTA San Andreas, Vice City, en GTA3 (net zoals je met GTA Double Pack Vice City en GTA3 kreeg), maar je krijgt het niet in een spel GTA Trilogy, go Rockstar! Voor de prijs voor één game heb je dus San Andreas, Vice City en GTAIII. *spandoek* Reageren
RonaldVC Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 GTA Trilogy, go Rockstar! Voor de prijs voor één game heb je dus San Andreas, Vice City en GTAIII. *spandoek* Die helaas alleen maar verkrijgbaar is voor de xbox Groetjes Reageren
VforV Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 GTA Trilogy, go Rockstar! Voor de prijs voor één game heb je dus San Andreas, Vice City en GTAIII. *spandoek* Die helaas alleen maar verkrijgbaar is voor de xbox Groetjes Net zoals het Rockstar Double-Pack met GTAIII en VC (ook enkel voor Xbox dus). Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Nee hoor de double pack is ook voor de ps2. Reageren
VforV Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Nee hoor de double pack is ook voor de ps2. Tiens, die heb ik nog nooit gezien... Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Nee hoor de double pack is ook voor de ps2. Tiens, die heb ik nog nooit gezien... Raar ik heb de double pack op de ps2 kan ook in de winkel waar jij was dat ze het niet op voorraad hadden. Reageren
Big-Smoke Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) kijk hierHier, ik had gehoord dat het bestond en het eerst eens site waar je het kon downloaden als hij uit was. ik dag dat je die gratis kon krijg maarja je moet hem dus kopen, weet iemand een winkel misschien kan hem namelijk nergens vinden en die mod kan misschien wel, ik heb gta 3, vice city en SA allemaal Bewerkt: 27 januari 2006 door Big-Smoke Reageren
RonaldVC Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Waar jij over praat is in ieder geval geen officiele versie van GTA. Het gaat hier om een mod (naam weet ik niet), helemaal omdat je het volgens jou kon downloaden... Groetjes Reageren
Big-Smoke Geplaatst: 28 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 oke, nou thx als iemand misschien weet waar je die mod kan downloaden laat het me weten in dit forum Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 In de Database van GTAgames staan heel veel mods, je moet er maar eens rondneuzen welke je precies bedoeld. Met vragen erover helpen we je graag. Als je iets downloaden wilt, moet je je eerst inloggen. Je hoeft daar geen account voor aan te maken, dat kun je gewoon doen met de inloggegevens die je hier ook gebruikt. Link naar GTA:SA mods: http://www.gtagames.nl/home/download.php?list.45 Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.