Jump to content

gta ultra

Big-Smoke

Recommended Posts

Geplaatst:

Er is een machtige mod die die eilanden verbindt met exrta eilaanden nieuwe storyline, nieuwe karakters (er is zelfs een extra land acter SSV gebouwd!!) het is voor VC.

Google : GTA State of liberty of GTA SOL ( er is enkel nog een beta uit met tommy en zonder san andreas en vol fouten

er is op dit forum ook een topic overgemaakt (bij modding showroom ofzo)

Geplaatst:

nee er is geen mod of iets anders dat gta3 en vice city en san andreas kan samenvoegen. dat is tog veel te veel dat kan geen enkele console aan.

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik heb ervan gehoord maar dan wel met een am\nere naam maar ik weet niet waar je hem kan downloaden en ook niet welke gta je er voor nodig hebt :-(

• 2 weken later...
Geplaatst:
die is volgens mij alleen voor exbox
Nee, jij bent in de war met een speciale uitgave van GTA, waarbij je GTA3, VC en SA in één box kan kopen. Drie verschillende spellen dus. En díe is exclusief verkrijgbaar voor de Xbox.

En áls er al zo'n mod bestond, is die alleen maar beschikbaar op de pc, want het is niet mogelijk te modden met een console (ps2, Xbox).. Ja, het kan wel op één of andere manier, maar het is bijna onmogelijk..

Geplaatst: (bewerkt)
Niet gelijk het ergste denken, misschien heeft Big-Smoke het over een mod. In dat geval zou je hier eens een kijkje kunnen nemen.

In ieder geval gaat dit subforum over de volgende GTA, en daar is nog niet veel over bekend. Dat het alle vorige steden zal bevatten is niet waarschijnlijk.

is snap wel waarom hij ''het ergste dacht'', dit is gepost bij upcoming gta.

dus dan bedoelt hij het als voledige gta game. en niet als mod (dan had hij het denk wel bij mods gepost)

en verder..

er is gta the triologie (licht in de meeste winkels voor 40 eurotjes)

en dan krijg je gewoon gta 3, vc en sa. maar zijn niet verbonden, het zelfde geld voor double pack.

bijde games bundels zijn alleen verkrijgbaar voor de xbox.

Bewerkt: door Mr. Vriecetti
Geplaatst:
ik heb ervan gehoord maar dan wel met een am\nere naam maar ik weet niet waar je hem kan downloaden en ook niet welke gta je er voor nodig hebt :-(

ja dat was LVS oftewel Liberty Vice San maar die werkte voor geen meter :)

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...