Jump to content

cecar wialpanda

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil wel!

Als je het niet erg vind doe ik hem morgen even. Als hij er is stuur ik je wel een PBtje.

Je hebt de verkeerde savegame geupload, ik zit ergens in LV.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Oh, dat klopt. Cesar Vialpando is ook een missie in Los Santos, dan moet je leren bunny-hoppen. Ik dacht dat je die missie bedoelde vanwege de naam van het topic.

Ik zal zometeen de missies van Wang Cars wel voor je halen, als je die iig bedoeld!

Geplaatst:

Oké, ik heb alle missies gehaald van CV. Je hebt er een heleboel geld bij, en je kunt nu importeren. Als je vragen hebt kun je het beste de zoekfunctie gebruiken. Ik heb geen cheats of mods gebruikt, en de savegame vind je in de bijlage. Zelf heb ik de meest gestelde vragen al even voor je gequote.

Wanneer kan ik Exporteren en Importeren??

Dit is mogelijk na de missie Customs Fast Track, hierna kan je je auto's exporteren. Auto's die je kan exporteren staan op de Blacklist, er zijn 3 lijsten en na elke 5 ge-exporteerde autos krijg je een speciale auto om te inporteren.

Hoe Exporteer/Importeer ik een auto

Je kan een auto exporteren door een auto die op de Blacklist staat hem ergens vlakbij de kraan neer te zetten, in de kraan te stappen en de auto dan tillen op het schip in de Rode marker.

Om auto's te importeren ga je naar de Blacklist en druk je op de benodigde knop. Je kan auto's alleen maar op bepaalde dagen importeren! Nadat je je auto hebt geselecteerd en je hebt betaald kan je hem ophalen bij het schip.

Waar kan ik auto's exporteren

Dit kan in de haven van San Fierro, ookwel Easter Basin genaamd. Punten waaraan je het kan herkennen zijn de kraan, het schip en de grote loods.

Succes verder :*D

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...