~> GizmO <~ Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Pas had ik een tut gevolgd voor het maken van een tux poppetje. (Soort pinguin) En die was wel droog. Dus ik dacht ik show hem eens.' Dit was mijn resultaat. ik noem hem henk. Dus ik dacht hij zal het wel koud hebben. Dus heb ik hem aangekleed. Hoe vinden jullie henk? Reageren
Typhoon Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Hahaha ziet er leuk uit! Grappig en goed afgwerkt! Reageren
Eli R Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Ik vind em vrij crap eerlijk gezegd. Alles lijkt een beetje geblurd, komt door de ogen denk ik. Probeer alles een beetje hard te doen(niet te hard want dan lijkt het ook niet mooi.) Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Ik vind em vrij crap eerlijk gezegd. Alles lijkt een beetje geblurd, komt door de ogen denk ik. Probeer alles een beetje hard te doen(niet te hard want dan lijkt het ook niet mooi.) Zo zien tux's er uit je hebt ze waarschijnlijk nog nooit gezien. Goede creatie gizmo. Reageren
Eli R Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Sorry, weet je wel 'wie' tux is? Zo ja? Dan ziet dit er helemaal niet uit als hem/haar. Dit is namenlijk de echte Tux: De mascotte van Linux. De creatie in deze thread is een re-creatie van een user-made tux. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Whaha dat is geen tux dat is het poppetje van linux Tux zijn hoe je net als gizmo het ziet en net als dit: http://www.kalvinet.com.mx/data/phoo/2005_...uezoeme_tux.png Reageren
Backsmash Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 ik geloof dat ze deze baby tux noemen. er is ook een site en die hebben iets van 100 of meer tuxen in hun database Reageren
Arjen Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 ik geloof dat ze deze baby tux noemen. er is ook een site en die hebben iets van 100 of meer tuxen in hun database Klopt. Gizmo heeft de 'Photoshop' versie van Tux gemaakt. Zeer oud, maar zeer origineel. Dit is dus wel een tux. Hij is mooi gedaan Gizmo, maar iets te veel geblurd en iets te veel emboss er over heen gedaan. Maar verder.. Top! 7/10 Reageren
Eli R Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Het is geen tux, die is namenlijk copyright beschermd en mag je niet gebruiken, dit is een photoshop penguin. Reageren
tjah77 Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Het is geen tux, die is namenlijk copyright beschermd en mag je niet gebruiken, dit is een photoshop penguin. Erm...Nee. Je hebt 2 tuxen:Die van linux en degene van gizmo... Het logo(tux) van linux is copyright en mag niet worden eddited... Maar je mag wel zelf een [photoshop] tux maken. Zwijg alsjeblieft als je er niets van kent. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Laat Gizmo zijn creatie gewoon lekker Tuxx noemen, zie je het verschil? TUX(X)?!?! Waar maken jullie je druk om..... Ontopic: Ik vind hem het echt supergrappig gedaan , alleen dat die ogen zo wazig zijn vind ik wat minder... Rate 8/10 Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 26 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 (bewerkt) He meneertje eli. Als je niks normaals kan zeggen. Zeg dan gewoon niks. Btw een van de eerste plaatjes die je vind @ google onder tux is zo'n poppetje als hierboven. Dus ga eerst iets na voordat je iets gaat zeggen. Bewerkt: 26 januari 2006 door ~> GizmO <~ Reageren
Eli R Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Dat zijn 'namaak' tux's, en niet originelen, wikipedia info: http://en.wikipedia.org/wiki/Tux En noem me geen meneertje. Ik zou dingen kunnen doen die je niet zou gaan waarderen. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Eej mensen, GizmO laat hier één van zijn creaties zien, en dan vind ik het niet nodig om zoveel offtopic te gaan. Sorry als ik nu een moderator nadoe, maar ik zeg alleen de waarheid. En Eli R, GizmO mag zijn creatie noemen zoals hij dat wil hoor. Reageren
Froop Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 (bewerkt) En noem me geen meneertje. Ik zou dingen kunnen doen die je niet zou gaan waarderen. Wat gezellig, gaan we elkaar bedreigen. Ga elkaar nou niet afzeiken, rate alsjeblieft alleen. De sfeer wordt niet beter door gezeik. Mijn rate: De vleugels en de ogen zijn ietsje raar, maar door de ogen lijkt hij wel een beetje gek. Dit is wel leuk om te zien, maar probeer eens meerdere emoties te maken. Zoals blij, sip, verdrietig enzovoort. Ik geef je geen cijfer omdat ik hoop dat je aan dit advies genoeg hebt. Bewerkt: 26 januari 2006 door Froop Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.