saboy Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 als ik zou kijk naar mensen die modden in gta san andreas zou ik dat ook graga doen. maar kan je dingen modden als ja gta san andreas op de playstation 2 hebt????gelieve zo rap mogelijk te antwoorden
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Simpele vraag, simpel antwoord, Nee. Het modden is alleen mogelijk als je een GTA op de PC hebt.
X-TX Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Je zult dan de bestanden moeten aanpassen, dvd opnieuw branden en je PS2 zult dan omgebouwd moeten zijn. Volgens mij kan dat. Maar als je errors hebt zul je opnieuw moeten branden, opnieuw testen, is een hele klus.
blackpearl11 Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Het kan wel met de XboX heb ik gelezen...
Wazuup Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Het is mogelijk maar eigenlijk niet de moeite waard
Giorgo Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Modden kan je op de PC en op de Xbox. Het lukt wel met de Ps2 want als je je cd in je PC steekt zie je dat alle bestanden erop komen dus daarin modden maar dan moet je een andere afspeler in je ps2 hebben enz... Op de PC kan je gewoon mods verwijderen op 1 minuut op de ps2 niet. Dus je kan het beter laten de PC versie kost zoveel toch niet ?
DaBeast Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Je kan je ps2 versie ook modden en dan een iso maken, mounthen met een emulator. Zo hoef je niet helemaal dvd's te verspillen . Greetz
gangster28 Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Je kan je ps2 versie ook modden en dan een iso maken, mounthen met een emulator.Zo hoef je niet helemaal dvd's te verspillen . Greetz Dat neemt je ps2 niet ik heb het namelijk al een keer geprobeerd.
saboy Geplaatst: 26 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 somige mensen zegen dat het kan maar veel werk is en somigen zeggen van niet; is het nu ja of nee?????
X-TX Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Ja, maar je hebt veel geduld voor nodig. De kans op slagen is ook 1 op 23893248762349276.
saboy Geplaatst: 26 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 ik zou zo graag willen modden of andere gasten die da willen doen want sa begint saai te worden
Steves Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 ik zou zo graag willen modden of andere gasten die da willen doen want sa begint saai te worden Ik heb het gepropeerd ik heb gta tani island geprobeerd op ps2 en is gelukt ik heb zelf iets gemaakt dat je zelfs geen omgebouwde ps2 nodig hebt
Blastov Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 ik zou zo graag willen modden of andere gasten die da willen doen want sa begint saai te worden Ik heb het gepropeerd ik heb gta tani island geprobeerd op ps2 en is gelukt ik heb zelf iets gemaakt dat je zelfs geen omgebouwde ps2 nodig hebt Jaja, en dat moet ik zeker geloven Zonder screens gelooft niemand je dabeast, die emulators sucken, je ziet hoogstens het hoofmenu maar verder dan dat komen ze niet
Steves Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 ik zou zo graag willen modden of andere gasten die da willen doen want sa begint saai te worden Ik heb het gepropeerd ik heb gta tani island geprobeerd op ps2 en is gelukt ik heb zelf iets gemaakt dat je zelfs geen omgebouwde ps2 nodig hebt Jaja, en dat moet ik zeker geloven Zonder screens gelooft niemand je dabeast, die emulators sucken, je ziet hoogstens het hoofmenu maar verder dan dat komen ze niet hoe kunt ge het fucking verschil zien als je schreens hebt van op de ps2 of gta san andreas
Twenty Eyes Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) @Stefan: Ik heb even wat punten op een rij gezet: *1. Er zijn mensen die niet geloven dat jij GTI op de ps2 hebt gezet omdat je geen bewijs laat zien. Er zijn zat mensen die gewoon wat zeggen terwijl dat niet waar is. *2. Blaster vroeg om screens omdat hij graag wil zien dat het waar is dat jij GTI op je ps2 hebt gezet. *3. Ik snap niet wat je bedoeld met je bericht, want Blaster vroeg om screens(bewijs) en dat heeft niets te maken met het verschil tussen playstation of pc. Mischien kan je dat iets beter uitleggen. Mischien kwam dit negatief over maar zo is het niet bedoeld, succes verder op het forum. Bewerkt: 27 januari 2006 door Twenty Eyes
Recommended Posts